Kad Oprah Winfrey intervjuira potencijalnog novog zaposlenika ona točno zna kako otkriti radi li se o idealnom kandidatu koji nije savršen samo za posao za koji se prijavio, već i za cijelu njezinu kompaniju. Njezina tajna? Pita ih iz vedra neba nekonvencionalna pitanja, koja otkrivaju osobnost kandidata i ono što ne piše u njegovom CV-u, donosi Huffington Post.
Ona nije jedina iz poslovnog svijeta koja se služi tom metodom. Neuobičajena i neočekivana pitanja na razgovoru za posao menadžerima pomažu da o kandidatima otkriju stvari koje im pomažu prilikom procjene hoće li se kandidat uklopiti u korporativnu kulturu i atmosferu.
Istraživanja agencije RoundPegg, koja se bavi savjetovanjem menadžera pokazala su da 89 posto zaposlenika koji u kratkom roku napuštaju svoj posao to čine upravo zato jer se naprosto nisu uklopili.
Donosimo osam pitanja koje neki od najuspješnijih menadžera na svijetu postavljaju kandidatima za posao i zašto.
Oprah Winfrey: Radite li na vašoj duhovnosti i kako?
Oprah to pitanje postavlja kako bi saznala više o tome kako kandidati održavaju svoj unutarnji balans i odgovara li njihova osobnost njezinoj kompaniji. Također želi saznati što kandidati rade za sebe.
David Gilboa, direktor Warby Parkera (proizvode naočale i sunčane naočale): Koji ste kostim zadnji odjenuli?
Gilboa ovo pitanje postavlja kako bi bio siguran da kandidati i u privatnom životu rade ono što je kompanijin moto, a to je da u svoj život, posao i sve što rade stalno moraju ubacivati i malo zabave, pa čak i šašavosti.
Ashley Morris, direktor Capriotti Sandwicha: Što biste napravili da dođe do zombi apokalipse?
Cilj Morrisovog pitanja je da otkrije što je sve kandidat spreman napraviti pod pritiskom. Ne postoji točan odgovor na ovo pitanje, a ujedno je i prilika da se procijeni je li kandidat u stanju i zabaviti se.
Cijelu vijest možete pročitati na linku.