Kako bi ste se pronašli među kandidatima koji su pozvani na razgovor za posao, mnogo puta je uz znanje, iskustvo i trud potrebno i malo sreće. Možda vam se sreća neće uvijek nasmiješiti, no molba za posao koja odiše svježinom i inovativnosti, jedan je od faktora koji će vam sigurno donijeti dodatne bodove kod poslodavca.
Razvoj internetskog društva koje je gotovo ovisno o alatima na internetu, omogućio je razvoj novih znanosti koje su neminovno stvorile zvanja 21. stoljeća. Nova zanimanja kao što su community ili content manager, web designer ili developer aplikacija, promijenili su tradicionalni pristup prijavama za posao. Nova zanimanja stvaraju novu poslovnu kulturu u kojoj se sve više počinje cijeniti kreativnost, inovacije i multitasking osoba koje se prijavljuju za poslovne prilike. Nekada je bilo dovoljno na A4 papir napisati dugačku molbu za posao u kojoj sebe predstavljamo u najboljem mogućem svjetlu, no danas je takav pristup gotovo nezamisliv. Donosimo vam nekoliko originalnih molbi za posao čiji su sretni vlasnici posegnuli za dostupnim alatima i dobili izvrsne prilike za posao.
Životopis i molba u video uratku
PR stručnjak Graeme Anthony u potrazi za poslom odlučio se napraviti molbu i životopis putem kratkog video uratka kojeg je postavio na YouTube. Interaktivni video u trajanju od jedne minute sadržavao je sve informacije o Graemeovim vještinama, a budućim poslodavcima pokazao je da se dobro snalazi u produkciji i editiranju video materijala. Zahvaljujući video uratku zaposlio se u kompaniji Manc Frank.
Portfolio na web stranici
Lindsay Blackwell željela je postati direktorica društvenih medija na sveučilištu u Michiganu. Umjesto da napiše tradicionalnu molbu i životopis, odlučila se dizajnirati web stranicu na kojoj se predstavila. Blackwell je pretvorila web stranicu u portfolio i napravila kratki video upućen direktorici komunikacija i strateških inicijativa na sveučilištu Lisi Rudgers. Iako nije dobila posao na sveučilištu, Rudgers su je pozvala na intervju.
Oglašavanje sebe na internetu
Većina nas je barem jednom pokušala googlati svoje ime i prezime na internetu kako bismo provjerili kakve rezultate će Google pronaći. Imajući to na umu, Alec Brownstein odlučio je zakupiti oglase na Google Adwordsu koji su za ključnu riječ imali ime i prezime kreativnog direktora u čijoj je tvrtki htio raditi. Oglasi su vodili na web stranicu koja je nosila jednostavnu poruku ´Googlanje svoga imena je zabavno. Zapošljavanje mene još je i zabavnije´. Brownstein sada radi u Y&R New York, a oglasi su koštali tek 6$.