Koji poslovni portret na tebe ostavlja bolji dojam o osobi kao potencijalnom kandidatu za posao ili poslovnom partneru, lijevi ili desni?
'Fotke su vrh!', samo je jedan od komentara na sliku.
Novi poslovni portreti izazvali su pregršt pozitivnih komentara i komplimenata. Koliko su bitni u CV-u i na LinkedInu, te kako ti mogu pomoći dobiti posao i u izgradnji osobnog brenda, pročitaj u nastavku teksta.
ZAŠTO TREBAŠ NAPRAVITI POSLOVNI PORTRET?
Tvoja slika u CV-u i na LinkedIn profilu ostavlja dojam. Čak i ako je nemaš, i to nešto govori o tebi. Ako tražiš (novi) posao ili gradiš svoj osobni brend i želiš ostaviti pozitivan i profesionalan dojam svojom slikom, onda je poslovni portret ono što trebaš.
O fotografiji kao osobnom odabiru hoćeš li je staviti u CV ili ne, pisala sam u tekstu Kako napisati životopis korak po korak.
Poslovni portret nije isto kao i tvoja slika iz foto studija koju radiš za osobne dokumente. U poslovne portrete ne pripada ni selfie, tvoja fotka s ljetovanja u velikim crnim naočalama ni ona s vjenčanja. Takva vrsta fotografija za profesionalno predstavljanje je a big no-no (veliki ne)!
Poslovni portret pomaže ti da otkriješ dio svoje osobnosti prije nego što te se upozna uživo.
Benefiti poslovnog portreta:
- predstavlja te (ponekad je prvi doticaj s drugom osobom)
- priča priču (prema tvojem izrazu lica, odabranoj odjeći i sl.)
- tvoj je osobni brend (pozicionira te na tržištu)
Klikni na link i saznaj gdje napraviti poslovni portret.
Autor: Martina Raškaj - Savjetnica za životopise i zapošaljvanje