Administrator/administratorica za podršku ključnim kupcima  HZZ OGLAS

8 dana do isteka
Poslodavac:
HEMCO D.O.O. ZA PROIZVODNJU, UNUTARNJU I VANJSKU TRGOVINU
Kategorija:
Mjesto rada:
Đakovo
Rok prijave:
08.04.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat
Nositelj Top Workplace nagrade koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
ĐAKOVO, OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; upražnjeni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
Djelomično
Poslodavac:
HEMCO D.O.O. ZA PROIZVODNJU, UNUTARNJU I VANJSKU TRGOVINU
Kontakt:
pisana zamolba: Ante Starčevića 196/b, 31400 Đakovo
e-mailom: info@hemco.hr
Ostale informacije:
Opis posla Ažuriranje i održavanje baze podataka o ključnim kupcima, uključujući podatke o ugovorima, kontaktima i povijesti komunikacije
Upravljanje arhivom dokumentacije vezane uz ključne kupce te osiguravanje njezine točnosti i ažuriranosti
Pružanje prve linije podrške kupcima, odgovaranje na upite putem e-pošte, telefona ili drugih komunikacijskih kanala
Prosljeđivanje složenijih upita Voditelju ključnih kupaca i praćenje rješenja tih upita
Redovito informiranje kupaca i Voditelja ključnih kupaca o statusu narudžbi, dostava i isporuka te pružanje drugih relevantnih informacija
Koordinacija s drugim odjelima kako bi se osiguralo pravovremeno izvršenje narudžbi i isporuka prema zahtjevima ključnih kupaca
Praćenje statusa narudžbi u sustavu i redovito obavještavanje timova i prioritetima i zahtjevima kupaca
Rad na povezivanje Voditelja ključnih kupaca s drugim odjelima radi rješavanja specifičnih problema i/ili potreba kupaca
Praćenje statusa narudžbi i redovito izvještavanje kupaca i Voditelja ključnih kupaca o trenutnom stanju narudžbi, što je naručeno, isporučeno, ostalo za isporučiti
Rješavanje manjih problema vezanih za kašnjenja isporuka ili promjene u narudžbama
Vođenje evidencije svih narudžbi i praćenje svih faza procesa, od zaprimanja narudžbe do konačne isporuke
Priprema redovitih izvještaja o statusu ključnih kupaca, prodajnim aktivnostima i statusu narudžbi za Voditelja ključnih kupaca
Analiza podataka o potraživanjima, prodaji, narudžbama i povijesti kupaca radi pružanja podrške prilikom planiranja i donošenja odluka
Pomoć u izradi tjednih, mjesečnih, kvartalnih i godišnjih planova i izvještaja

Potrebne kvalifikacije Minimalno SSS
Poznavanje rada na računalu
Organizacijske sposobnosti

Što očekujemo Visoki stupanj odgovornosti i pouzdanosti
Sistematičnost u radu
Pozitivan stav i otvorenost prema stjecanju novih znanja
Usmjerenost na visoke standarde u poslu i sklonost timskom radu

Što nudimo Rad u kreativnom okruženju
Neprestano razvijanje i učenje
Mogućnost napredovanja
Novčane stimulacije
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
152212483
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.