Administrator/administratorica HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
ECDL
Glavne odgovornosti: Provođenje online kampanja: planiranje i vođenje promotivnih aktivnosti na društvenim mrežama i drugim digitalnim platformama radi povećanja vidljivosti udruge i njenih projekata.
Koordinacija s partnerima: komunikacija i suradnja s lokalnim, nacionalnim i međunarodnim partnerima, koordinacija projektnih aktivnosti i održavanje redovitih sastanaka.
Vođenje dokumentacije projekta: upravljanje financijskom i provedbenom dokumentacijom, praćenje troškova, arhiviranje dokumenata i osiguravanje transparentnosti u radu.
Izvještavanje o projektnim aktivnostima: izrada periodičnih izvještaja o napretku projekta, uključujući financijske izvještaje, te dostavljanje relevantnih podataka donatorima i drugim interesnim stranama.
Sudjelovanje na sastancima projekta i koordiniranje aktivnosti: aktivno sudjelovanje u projektnim sastancima te organiziranje i koordiniranje aktivnosti sa svim partnerima u okviru projekta.
Razvijanje novih aktivnosti u udruzi: identificiranje i implementacija novih ideja i programa koji mogu pridonijeti rastu i razvoju udruge.
Održavanje društvenih mreža: upravljanje profilima udruge na društvenim mrežama, kreiranje sadržaja i odgovaranje na upite pratitelja.
Pisanje nacionalnih i EU projekata: priprema projektnih prijedloga, istraživanje mogućnosti financiranja i osiguravanje usklađenosti s kriterijima natječaja.
Asistiranje u pisanju projekata: suradnja s timom na razvoju i finalizaciji projektnih prijedloga, prikupljanje potrebnih informacija i pripremanje potrebne dokumentacije.
Provedba projekata: nadzor i organizacija svih aspekata provedbe projekta od početka do kraja, uključujući organizaciju aktivnosti, izvještavanje i komunikaciju s partnerima.
Vođenje radionica: osmišljavanje i vođenje radionica u sklopu projektnih aktivnosti, s ciljem edukacije i aktivnog sudjelovanja članova udruge i korisnika.
Izrada vizuala za potrebe projekta: suradnja s grafičkim dizajnerima ili samostalna izrada osnovnih vizuala za promotivne aktivnosti i prezentacije.
Poželjne dodatne vještine i kvalifikacije: Komunikacijske vještine: Jasna i efikasna komunikacija, kako usmena tako i pisana, posebno u kontekstu rada s različitim dionicima.
Organizacijske vještine: Upravljanje vremenom, prioritetima i rokovima te sposobnost rada u dinamičnom okruženju.
Poznavanje zakonodavstva: Osnovno razumijevanje zakona i regulativa vezanih za udruge, uključujući financijsko izvještavanje, rad s donatorima i partnerima.
IT vještine: Napredno korištenje MS Office paketa (Excel, Word, PowerPoint), poznavanje alata za digitalni marketing i društvene mreže te osnove grafičkog dizajna (Canva, Photoshop).
Iskustvo u nevladinom sektoru: Prednost imaju kandidati s iskustvom u radu s nevladinim organizacijama ili na sličnim poslovima vezanim uz pisanje i provedbu projekata.
Ova pozicija nudi mogućnost profesionalnog razvoja, rada u dinamičnom i poticajnom okruženju te priliku za doprinos pozitivnim društvenim promjenama kroz djelovanje udruga. Ako ste proaktivni, kreativni i spremni preuzeti odgovornost, prijavite se i postanite dio našeg tima!
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.