Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 09.11.2021. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 09.11.2021. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Administrator/ica u odjelu boniteta
Oglas je istekao
O poslu
Opis radnog mjesta:
Osnovna djelatnost tvrtke je izrada bonitetnih izvještaja i naplata potraživanja. Za potrebe regionalnog sjedišta u Zagrebu, u odjelu boniteta, objavljuje se natječaj za radno mjesto
ADMINISTRATOR ili ADMINISTRATORICA U ODJELU BONITETA:
- samostalno obavljanje ažuriranja osnovnih informacija o svim registriranim tvrtkama i subjektima u RH i u okruženju (Slovenija, Bosna i Hercegovina, Kosovo, Srbija, Crna Gora) kroz provjeru različitih registara (Sudski registar, AJPES, registri udruga, Jedinstveni registar računa, E-oglasna ploča, Narodne novine, itd.)
- unos službeno objavljenih ili dostavljenih financijskih izvještaja od strane klijenata u internu bazu,
- unos objavljenih podataka o stečajevima i likvidacijama
- provjera registara (Sudski registar, Registar udruga, Jedinstveni registar računa, E-oglasna ploča, Narodne novine, itd.),
- provjera kvalitete dostavljenih informacija od strane subjekata
- svakodnevni telefonski i pisani kontakt s tvrtkama (hrvatski, engleski, slovenski)
Redovno čitanje newsletter obavijesti o poslovanju tvrtki u RH i regiji te unos važnih vijesti u bazu.
ADMINISTRATOR ili ADMINISTRATORICA U ODJELU BONITETA:
- samostalno obavljanje ažuriranja osnovnih informacija o svim registriranim tvrtkama i subjektima u RH i u okruženju (Slovenija, Bosna i Hercegovina, Kosovo, Srbija, Crna Gora) kroz provjeru različitih registara (Sudski registar, AJPES, registri udruga, Jedinstveni registar računa, E-oglasna ploča, Narodne novine, itd.)
- unos službeno objavljenih ili dostavljenih financijskih izvještaja od strane klijenata u internu bazu,
- unos objavljenih podataka o stečajevima i likvidacijama
- provjera registara (Sudski registar, Registar udruga, Jedinstveni registar računa, E-oglasna ploča, Narodne novine, itd.),
- provjera kvalitete dostavljenih informacija od strane subjekata
- svakodnevni telefonski i pisani kontakt s tvrtkama (hrvatski, engleski, slovenski)
Redovno čitanje newsletter obavijesti o poslovanju tvrtki u RH i regiji te unos važnih vijesti u bazu.
Posebne pogodnosti:
Mogućnost zapošljavanja na neodređeno nakon isteka probnog roka od 6 mjeseci.
Vrsta posla:
rad na određeno vrijeme
Županija:
O zaposleniku
Znanja i kvalifikacije:
- SSS/VŠS/VSS ekonomskog usmjerenja
- odlično znanje engleskog u govoru i pismu
- poznavanje slovenskog jezika prednost
- poznavanje ćiriličnog pisma prednost
- odlično znanje rada na računalu (Microsoft Office - Excel, Word, Access, Outlook), Internet
- Kontakt s domaćim i inozemnih klijentima u pisanom i usmenom obliku na hrvatskom i engleskom jeziku je dio svakodnevnog posla stoga je potrebna najmanje 1 godina radnog iskustva na sličnim poslovima, komunikativnost, pristojnost, strpljivost, analitičnost, samostalnost, odgovornost i profesionalizam odnosno stručnost u radu uz poštivanje internih procedura tvrtke (svi zaposlenici potpisuju Ugovor o povjerljivosti).
- Iskustvo rada u odjelu financija/računovodstva ili s financijskim instrumentima (poželjno u bankarskom ili sektoru osiguranja) je prednost.
- Odlična pisana i usmena poslovna komunikacija na hrvatskom i engleskom jeziku; poznavanje drugog stranog jezika i ćiriličnog pisma je prednost (slovenski, srpski, albanski).
- Potrebno osnovno poznavanje trgovačkog prava i prava društava te razumijevanje informacija objavljenih u prethodnim, stečajnim i predstečajnim postupcima (NN i E-oglasna ploča).
Zadovoljavanje navedenih uvjeta će se testirati, a kontaktirati ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.
Isključivo pisane prijave/životopisi se zaprimaju na e-mail adresu: [email protected] ili putem linka za 'Brzu prijavu'.
- odlično znanje engleskog u govoru i pismu
- poznavanje slovenskog jezika prednost
- poznavanje ćiriličnog pisma prednost
- odlično znanje rada na računalu (Microsoft Office - Excel, Word, Access, Outlook), Internet
- Kontakt s domaćim i inozemnih klijentima u pisanom i usmenom obliku na hrvatskom i engleskom jeziku je dio svakodnevnog posla stoga je potrebna najmanje 1 godina radnog iskustva na sličnim poslovima, komunikativnost, pristojnost, strpljivost, analitičnost, samostalnost, odgovornost i profesionalizam odnosno stručnost u radu uz poštivanje internih procedura tvrtke (svi zaposlenici potpisuju Ugovor o povjerljivosti).
- Iskustvo rada u odjelu financija/računovodstva ili s financijskim instrumentima (poželjno u bankarskom ili sektoru osiguranja) je prednost.
- Odlična pisana i usmena poslovna komunikacija na hrvatskom i engleskom jeziku; poznavanje drugog stranog jezika i ćiriličnog pisma je prednost (slovenski, srpski, albanski).
- Potrebno osnovno poznavanje trgovačkog prava i prava društava te razumijevanje informacija objavljenih u prethodnim, stečajnim i predstečajnim postupcima (NN i E-oglasna ploča).
Zadovoljavanje navedenih uvjeta će se testirati, a kontaktirati ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor.
Isključivo pisane prijave/životopisi se zaprimaju na e-mail adresu: [email protected] ili putem linka za 'Brzu prijavu'.
Minimalna stručna sprema:
Srednja škola
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
dobro
Potrebno radno iskustvo:
jedna godina