Ostale informacije:
- organizacija i provedba administartivnih poslova u uredu - izrada narudžbi za robu i slanje narudžbenica dobavljačima - komunikacija (mailom, telefonom) sa dobavljačima oko isporuka - prikup i unos dokumenata (ulazni računi, otpremnice i sl.) - komunikacija s kolegama i dobavljačima za specifične upite - kontrola dolaska robe u suradnji sa skladištem - obrada, evidencija i arhiviranje poslovne dokumentacije - drugi poslovi oko robnih evidencija - komunikacija i suradnja s Odjelom računovodstva - unos ulaznih računa (odlaganje i arhiviranje) i izrada primki - izrada izlaznih računa i popratne dokumentacije (vođenje robno materijalnog računovodstva) - priprema i slanje dokumentacije za javne natječaje - priprema pošte i odlazak na poštu (obavljanje manjih poslova izvan ureda) - briga oko voznog parka: evidencija službenih vozila, nabava i naplata ENC uređaja i INA kartica, priprema dokumentacije za tehnički pregled vozila, prijava štetnih događaja, izdavanje potvrda vezano uz korištenje vozila - naručivanje i praćenje potrošnje uredskog materijala, pomagala, vode, kave i sl. - ostali administrativni poslovi ODGOVORNOST: - kvaliteta prikupljenih i pohranjenih podataka i informacija - točnost podataka, izvještaja i svih proslijeđenih informacija - profesionalno, točno, pravodobno, zakonito i kvalitetno obavljanje poslova iz djelokruga rada - odgovornost za dokumentaciju o artiklima (certifikati, izjave o sukladnosti, upute, deklaracije, računi, otpremnice i sl.) - profesionalno predstavljanje poslodavca u javnosti i pridržavanje poslovno-etičkog kodeksa - razmjena znanja i vještina s drugim djelatnicima u svrhu primjene i razvoja osobnih i organizacijskih kompetencija - odgovornost za dobro funkcioniranje svih procesa rada u administraciji