Ovaj oglas je istekao 24.03.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Administrator na odjelu dostave (m/ž)
NOVA PRILIKA!
Ažuran si i detaljan te imaš iskustvo u administrativnim poslovima? Uz to želiš raditi za vodeći veleprodajni centar? Ako je odgovor DA, onda ćeš se savršeno uklopiti u METRO Cash & Carry tim. Trenutno imamo otvorenu poziciju:
Administrator na odjelu dostave (m/ž) – Rijeka
PRIDRUŽI NAM SE i budi važna karika u našem METRO timu!
Tvoj posao uključuje:
- Ažurnu pripremu i praćenje protoka dokumentacije vezane uz slaganje robe, dostavu i povrat robe
- Dnevnu kontrolu složene robe prema odjelu dostave i robe složene za kupce
- Pripremu i kontrolu dokumentacije vozača dostave i njihovo razduživanje
- Izrađivanje dnevnih izvještaja o radnoj učinkovitosti sakupljača
- Unos podataka, provjeru zalihe te kontroliranje cijena trgovačke robe
- Praćenje stanja reklamacija te njihovo rješavanje i evidentiranje
- Zaključivanje narudžbi i fakturiranje te dnevni obračun blagajne
- Redovnu komunikaciju s kupcima i prodajnim predstavnicima za dostavu
Potrebna znanja i vještine:
- Minimalno SSS
- Minimalno 1 godina iskustva na administrativnim poslovima
- Dobre organizacijske i komunikacijske vještine
- Sposobnost samostalnog rada i rada u timu
- Znanje rada u Microsoft Office-u
- Poznavanje engleskog jezika