Administrator skladišnog poslovanja (m/ž)

3 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb (Jankomir)
Rok prijave:
21.04.2025.



Želimo biti dio svakog doma i zato tražimo novo pojačanje našeg tima.
Pridruži nam se!

Administrator skladišnog poslovanja (m/ž)

Centralno skladište


Lokacija

Zagreb (Jankomir)


Što Vas čini pravim kandidatom za nas:

  • imate minimalno srednju stručnu spremu (SSS)
  • imate minimalno 2 godine radnog iskustva u skladišnom poslovanju i administraciji skladišta
  • poznajete rad u WMS i ERP programskim sustavima (poželjno Primat WMS i Laser Line TRS)
  • poznajete skladišnu i transportnu dokumentaciju
  • izvrsno se služite MS Office paketom (s naglaskom na Excel)
  • imate iskustvo rada na burzama prijevoza (prednost, nije uvjet)
  • imate vozačku dozvolu B kategorije

Očekujemo od Vas:  

  • praćenje i evidenciju ulaza i izlaza kamiona
  • pripremu naloga za komisioniranje
  • pripremu i vođenje skladišne dokumentacije
  • vođenje evidencije rada studenata
  • rješavanje i praćenje reklamacija
  • vođenje evidencije o višku/manjku prilikom ulaska robe u skladište


Zašto Pevex?


Osmijeh na licima naših kupaca, osjećaj zadovoljstva naših poslovnih partnera, ljubaznost i stručni savjeti naših zaposlenika pokretačka su snaga tvrtke PEVEX d.d.

Plaćeni troškovi prijevoza

Naknada za topli obrok

Božićnica, uskrsnica, regres

Nagrada za radne rezultate

Sistematski pregledi

Potpora za novorođenče

Dar djetetu

Jubilarne nagrade

Sustavno uhodavanje u posao

Edukacija i usavršavanje

Sustavi stimulacije i nagrađivanja

Napredovanje i razvoj


Tako je lako raditi ono što voliš!

Vašu prijavu očekujemo putem linka za prijavu.
Natječaj za oglašeno radno mjesto traje do 21.04.2025.



PEVEX je lider na hrvatskom tržištu u maloprodaji neprehrambene robe. U prodajnim centrima diljem Hrvatske nudimo pozitivno iskustvo kupovine našim kupcima te kontinuirano unapređujemo naše poslovanje.

Prijava

Pošaljite zamolbu za posao i prijavite se na ovo radno mjesto.
Prijavite se za posao →