Ostale informacije:
Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala. Za klijenta, A1, vodeću telekomunikacijsku kompaniju u Hrvatskoj s dugogodišnjom internacionalnom tradicijom poslovanja, radi daljnjeg proširenja opsega posla traži se analitična i odgovorna osoba za poziciju: agent korisničke podrške (m/ž). Opis posla: • odgovaranje na upite korisnika o A1 uslugama putem različitih komunikacijskih kanala • pružanje svih potrebnih informacija uz aktivno promoviranje kampanja korisnicima • prodaja A1 proizvoda i usluga • osiguravanje visoke razine kvalitete usluge i zadovoljstva korisnika Uvjeti: • minimalno SSS • prethodno radno iskustvo nije važno • poznavanje rada u MS Office aplikacijama • korištenje engleskog jezika u govoru i pismu • sposobnost organizacije i jasnog komuniciranja informacija Poslodavac nudi: • smartphone i A1 tarifu za poslovne i privatne svrhe (flat nacionalni pozivi + 150 GB/mjesečno) • dodatne fiksne financijske pogodnosti u iznosu 207 EUR neto • stimulativne dodatne mjesečne nagrade ovisno o ostvarenim ciljevima • božićnicu i poklon bonove za djecu • postepeno ulaženje u posao kroz početnu edukaciju uz stručne trenere • kombinaciju rada od kuće i rada iz ureda pod uvjetom samostalnosti u poslu • razne popuste na wellness, kulturne, gastro, medicinske i ostale usluge • restoran s povlaštenim cijenama za zaposlenike na kampusu • mogućnost napredovanja i izgradnje karijere u modernoj i internacionalnoj kompaniji • priliku za sudjelovanje u pojedinačnim i timskim nagradnim igrama te team building aktivnostima Zainteresirani kandidati/kinje životopis šalju putem linka za prijavu. Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20. Napomena: bit će kontaktirani samo oni kandidati/kinje koji uđu u uži izbor