Asistent / asistentica u odjelu za financije, organizaciju i administraciju  HZZ OGLAS

17 dana do isteka
Poslodavac:
UDRUGA ZA PRIRODU, OKOLIŠ I ODRŽIVI RAZVOJ 'SUNCE' SPLIT
Kategorija:
Mjesto rada:
Split
Rok prijave:
26.01.2025.

O poslu

Mjesto rada:
SPLIT, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Informatička znanja:
Potrebno poznavanje osnova informatike excel
osnove korištenja računala u Windows okruženju
word
Radno iskustvo:
Nije važno
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; povećan opseg posla
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
UDRUGA ZA PRIRODU, OKOLIŠ I ODRŽIVI RAZVOJ 'SUNCE' SPLIT
Kontakt:
Ostale informacije:
Specifični poslovi odjela Prati financijske, pravne i porezne aspekte u poslovanju udruga
Provodi redovne financijske poslove (provjera i plaćanje računa, obračun putnih naloga, plaće, itd.)
Sudjeluje u praćenju i komunicira putem Info mail-a, a vezano uz financijska pitanja
Priprema financijsku dokumentaciju za knjigovodstveni servis (usluge i projekti) i pojedine donatore
Administrira organizacijske aktivnosti (različite evidencije - rada, GO, auta, uredski troškovi, žiro računi, itd.)
Provodi poslove vezane uz održavanje ureda i opreme, uključujući inventuru i zaštitu na radu
Asistira u sastavljanju mjesečnih, kvartalnih i godišnjih financijskih izvještaja druge vrste
Asistira u sastavljanju dokumentacije povezane s ljudskim resursima (matična knjiga zaposlenika, ugovori i aneksi o radu, statistike, itd.)
Praćenje provedbe ugovora jednostavnijeg tipa vezano uz administrativno financijske aspekte
Obrađuje i arhivira podatke, dijeli informacije među zaposlenicima, te obavlja druge pomoćne poslove
Provodi ostale zadatke definirane unutar odjela, a prema potrebi organizacije
Pružanje podrške programskom i tematskom radu drugih odjela Pruža administrativno financijsku podršku u organiziranju i izvedbi aktivnosti iz djelokruga rada drugih odjela
Odgovara za izvršavanje različitih financijsko administrativnih zadataka vezanih uz projekte
Asistira u pripremi financijskih izvještaja
Pomaže stručnom suradniku u koordiniranju rada volontera u Odjelu
Po potrebi i mogućnostima asistira u nabavi i logistici za druge odjele
Po potrebi koordinira komunikaciju putem Info maila
Sudjelovanje u radu i razvoju odjela i organizacijskom razvoju Sudjeluje na radionicama strateškog planiranja organizacije; razvoja odjela po potrebi radionicama/sastancima vezanim u izradu operativnih planova i programskog operativnog plana
Sudjeluje u radu horizontalnih timova unutar organizacije i provodi logističke poslove za potrebe rada timova
Asistira voditelju odjela/višem stručnom suradniku/stručnom suradniku u provedbi aktivnosti odjela
Proaktivno komuniciranje problematičnih situacija iskusnijim kolegama za pokretanja korektivnih aktivnosti prije nastanka složenijih problema
Prikupljanje sredstava Sudjeluje u pripremi financijsko administrativne dokumentacije u svrhu prijave na natječaje za projekte i usluge
Uvjeti VSS/VŠS ekonomskog usmjerenja.
Odlično poznavanje rada na računalu (MS Office) te posebno MS Excel.
Izvrsne organizacijske vještine, pouzdanost, točnost i sistematičnost.
Izvrsno pismeno i usmeno znanje engleskog jezika
Prednosti Iskustvo rada i/ili volontiranja u civilnom sektoru.
Poznavanje principa okolišno odgovornog ponašanja.
Vozačka dozvola B kategorije.
Traženi profil kandidata Osjetljivost na pitanja zaštite okoliša, očuvanja prirode i održivog razvoja
Spremnost na učenje i usvajanje novih znanja i vještina.
Dobre organizacijske, logističke i operativne vještine.
Dobre komunikacijske vještine.
Komunikativnost, upornost, strpljivost, temeljitost, kreativnost, prilagodljivost okruženju te iskustvo rada s osobama različitih profila.
Izrazita spremnost na timski rad, ali i samostalnost u radu, odgovornost i proaktivnost.
Sposobnost za simultani rad na nekoliko projekata.
Spremnost na prilagodljivost iznenadnim rokovima i fleksibilnost u radnom vremenu.
Ustrajnost i kreativnost u pronalaženju rješenja.
Spremnost na uvođenje promjena koje rezultiraju većom okolišnom odgovornošću.
Spremnost na putovanja u RH i inozemstvo.
Što mi nudimo:
Odabrani kandidat/kinja raditi će s osobama s višegodišnjim iskustvom rada na financijsko-administrativnim te računovodstveno-knjigovodstvenim poslovima u neprofitnim organizacijama.
Budućem djelatniku/ici nudimo: mogućnost usvajanja specifičnih znanja i vještina u računovodstvu neprofitnih organizacija,
stjecanje iskustva rada u civilnom sektoru,
mogućnost usvajanja znanja i vještina u izvještavaju EU projekata te projekata financiranih od strane međunarodnih organizacija, iz državnog / županijskog i/ili gradskog proračuna te od ostalih pravnih osoba,
mogućnost usavršavanja i sudjelovanja na aktivnostima poput treninga, radionica i seminara u RH i EU,
dinamično i poticajno radno okruženje,
mogućnost sudjelovanja u kreiranju pozitivnih društvenih promjena.

Početak rada predviđen je u veljači 2025., na puno radno vrijeme, ugovor o radu na određeno vrijeme od godinu dana, uz probni rok od 6 mjeseci te s mogućnošću produženja ugovora nakon godinu dana.
Osnovna bruto 1 plaća od 1.417 EUR (pripravnik) do 1.665 EUR.
Uz prijavu na natječaj potrebno je priložiti: životopis
pismo motivacije, do maksimalno 800 riječi, koje sadržava opis dosadašnjeg iskustva, stečenih vještina i znanja relevantnih za navedeno radno mjesto, motiviranosti za rad na ovom radnom mjestu i osobna očekivanja od radnog mjesta i organizacije.
Prijave s navedenom dokumentacijom zaprimaju se isključivo putem e-pošte na adresu [email protected] . Prijave koje ne sadrže navedenu dokumentaciju neće se razmatrati.
Rok za podnošenje prijave je zaključno s 26. 1. 2025.
Postupak odabira kandidata/kinje:
Komisija će pročitati sve zaprimljene prijave i na osnovu procjene njihove kvalitete odabrat će maksimalno do 8 kandidata/kinja za ulazak u uži krug s kojima će se provesti testiranje, a potom i razgovori. Na osnovu razgovora i rezultata testiranja komisija će odabrati najboljeg kandidata/kinju. Kandidati će o rezultatima natječaja i eventualnom razgovoru biti obaviješteni putem e-maila.
Datum objave natječaja: 8.1.2025.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
149828463
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.