Asistent u administraciji i nabavi (m/ž)
B for Business za svog Klijenta, poznatu regionalnu kompaniju, zbog proširenja posla traži idealnog kandidata/kandidatkinju za popuni radnog mjesta:
Asistent u administraciji i nabavi (m/ž)
Mjesto rada: Zagreb
Opis posla:
- komunikacija sa klijentima, dobavljačima i grupom
- administrativna podrška direktoru i kolegama
- administriranje i ažuriranje podataka o asortimanu/proizvodima
- komunikacija s dobavljačima u dijelu razmjene potrebne dokumentacije (ugovori, narudžbe, optremnice, carinske deklaracije, fakture i sl.)
- kontrola i izmjena logističkih podataka i cijena u sustavu
- izrada različitih izvještaja i analiza
- aktivan doprinos u optimizaciji procesa rada te mogućnost sudjelovanja u projektima vezanim za područje suradnje između odjela prodaje, nabave, te unutar grupacije
- redovita komunikacija sa knjigovodstvom koja uključuje pripremu i prijenos dokumenata i bankovnih naloga
- po potrebi potencijalni odlasci na službeni put
- ostali poslovi po nalogu nadređene osobe
Potrebne vještine i znanja:
- aktivno znanje MS Office paketa (Word, Excel, PowerPoint)
- aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu – razina minimalno B2
- samostalnost u radu
- orijentiranost ljudima, rješavanje problema; timski rad, orijentiranost uspjehu, planiranje i organizacija, orijentiranost klijentu; samostalnost, fleksibilnost
Ostalo:
- rad u brzorastućoj stabilnoj međunarodnoj kompaniji
- redovita primanja, stimulacija
- ugovora o radu na određeno sa mogućnosti dobivanja ugovora o radu na neodređeno vrijeme
- drugi benifiti
Ukoliko si zainteresiran/zainteresirana za navedeno radno mjesto, a zadovoljavate uvjete natječaja, molimo da se prijavite slanjem svog životopisa putem linka za Brzu prijavu.