Asistent u Product Management odjelu (m/ž)

Danas istječe

O poslu

Opis radnog mjesta:
Profesionalna smo izdavačka kuća za poreznu, računovodstvenu i pravnu literaturu. Dio smo međunarodne skupine Verlag Dashöfer sa sjedištem u Njemačkoj, već punih 19 godina smo prisutni na hrvatskom tržištu te se ponosimo bogatim iskustvom u savjetovanju i educiranju najuspješnijih poslovnih subjekata u Hrvatskoj. Specijalizirani smo za stručnu i osobnu edukaciju putem online portala te organizaciju raznih edukacija, seminara, tečajeva i konferencija.

ŠTO RADIMO?
• Objavljujemo stručnu online literaturu koja našim klijentima pomaže u profesionalnom radu
• Klijentima pružamo aktualne informacije iz područja: računovodstva, poreza, radnog prava, zaštite na radu, zaštite okoliša, zaštite osobnih podataka, javne nabave te pokrivamo i teme menadžerskih i informatičkih vještina
• Organiziramo seminare, konferencije i tečajeve
• Omogućujemo učenje putem online seminara i video seminara

Naša su najveća prednost naši zaposlenici koji vlastitim angažmanom, dinamikom i timskim radom doprinose uspjehu tvrtke Verlag Dashöfer. Svojim zaposlenicima nudimo mogućnost razvoja u sigurnom i ugodnom radnom okruženju.

Uslijed povećanja opsega posla i daljnjeg uspješnog rasta tvrtke, u Zagrebu imamo potrebu proširiti kadar te tražimo iskusne i odgovorne osobe za rad na sljedećoj poziciji:

Asistent u Product Management odjelu (m/ž)

Kreativan si i voliš pisanje i učenje novih vještina? Znaš raditi u Wordu i Excelu? Zanima te menadžerski posao s naglaskom na uredske poslove? Cilj ti je steći konkretno znanje iz prakse? Prijavi se još danas!

Opis posla:
• Upravljanje sadržajem portala i online knjiga putem CMS-a za online stručnu literaturu iz područja računovodstva, poreza, prava, zaštite na radu, zaštite okoliša i sl.
• Priprema i izrada newslettera za edukacije, webinare i portale
• Praćenje zakonodavnih izmjena
• Rad u Wordu i Excelu te CMS-u
• Sudjelovanje u pripremi i realizaciji budućih proizvoda i usluga
• Učenje rada u internim programima tvrtke
• Pronalazak novih autora i praćenje zadovoljstva korisnika
• Pružanje korisničke podrške
• Izrada računa i obračun honorara
• Komunikacija s pretplatnicima i prosljeđivanje upita stručnjacima
• Ostali administrativni poslovi

Radno vrijeme: od 8:00 do 16:00 sati, petkom od 8:00 do 15:00 sati
Vrsta posla: stalni radni odnos s probnim rokom od 6 mj.
Mjesto rada: Ulica Grge Tuškana 23, 10 000 Zagreb
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Uvjeti:
• SSS, VSS, VŠS ekonomskog smjera
• poznavanje pojmova iz računovodstva i poreza
• odlično poznavanje engleskog i hrvatskog jezika i gramatike
• odlično poznavanje MS Office-a
• organiziranost i preciznost
• komunikativnost, timski rad, kreativnost
• sposobnost samostalnog rješavanja problema
• sposobnost brzog učenja
• odgovornost i proaktivnost
• prednost poznavanje rada na online platformama za učenje (Adobe connect, Zoom)

Životopis i motivacijsko pismo poslati na: [email protected] ili putem linka za Brzu prijavu.
Minimalna stručna sprema:
Viša škola
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
napredno

Brza prijava

Pošaljite zamolbu za posao i prijavite se na ovo radno mjesto.
Prijavite se za posao →