Ovaj oglas je istekao 08.04.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Asistent u Seminar Management odjelu (m/ž)
O poslu
Što radimo?
• Organiziramo seminare, konferencije i tečajeve u online ili fizičkom obliku
• Klijentima pružamo aktualne informacije iz područja: računovodstva, poreza, radnog prava, zaštite na radu, zaštite okoliša, zaštite osobnih podataka, javne nabave, te pokrivamo i teme menadžerskih i informatičkih vještina
• Objavljujemo stručnu online literaturu
• Omogućujemo učenje putem online seminara i video seminara
• Razvijamo nove proizvode i usluge koje našim klijentima pomažu u profesionalnom radu
Naša su najveća prednost naši zaposlenici koji vlastitim angažmanom, dinamikom i timskim radom doprinose uspjehu tvrtke Verlag Dashöfer. Svojim zaposlenicima nudimo mogućnost razvoja u sigurnom, mladom i ugodnom radnom okruženju, te se veselimo svim budućim kolegama!
Uslijed povećanja opsega posla i daljnjeg uspješnog rasta tvrtke, u Zagrebu imamo potrebu proširiti kadar te tražimo iskusne i odgovorne osobe za rad na sljedećim pozicijama:
Asistent u Seminar Management odjelu (m/ž)
Organizirana si, kreativna i snalažljiva osoba sa znanjem Microsoft Office alata? Zanima te menadžerski posao s naglaskom na uredske poslove? Komunikativna si osoba s iskustvom u prodaji i želiš učiti nove vještine? Onda je ovo pravi posao za tebe.
Opis posla:
• Sudjelovanje u cijelom procesu organizacije, pripremi i realizaciji budućih edukacija
• Svakodnevna komunikacija sa polaznicima edukacija, slanje materijala, pomoć i tehnička
podrška kod online edukacija i praćenje zadovoljstva korisnika
• Svakodnevna komunikacija za predavačima, pronalazak novih suradnika, partnera i sponzora,
organizacija sastanaka i realizacija suradnje
• Praćenje zakonodavnih izmjena i novosti
• Prodaja edukacija
• Priprema i izrada newslettera za edukacije, seminare, konferencije
• Priprema i objava sadržaja na društvenim mrežama
• Rad u internim programima tvrtke
• Priprema i slanje poklona za korisnike, izrada računa
• Ostali administrativni poslovi
Radno vrijeme: radnim danima pon – čet od 8:00 do 16:00 sati, petkom od 08:00 – 15:00 sati
Vrsta posla: stalni radni odnos s probnim rokom od 6 mj.
Mjesto rada: Ulica Grge Tuškana 23, 10 000 Zagreb
• Rad u malom, mladom i ugodnom timu
• Stimulativna primanja i bonuse po prodaji
• Mogućnost napretka
• Kontinuirano educiranje i usavršavanje
• Stalni radni odnos s probnim rokom od 6 mjeseci
O zaposleniku
• SSS, VŠS, VSS ekonomskog ili društvenog smjera
• poznavanje pojmova iz računovodstva i poreza
• odlično poznavanje hrvatskog i engleskog jezika i gramatike
• odlično poznavanje MS Office-a
• organiziranost i preciznost
• komunikativnost, timski rad, kreativnost
• sposobnost samostalnog rješavanja problema
• sposobnost brzog učenja
• odgovornost i proaktivnost
• prednost poznavanje rada na online platformama za učenje (Adobe connect, Zoom)
Životopis i motivacijsko pismo na hrvatskom jeziku poslati na: [email protected] ili putem linka za Brzu prijavu.