Back Office Administrator (m/f)
Predstavljamo STEP, dinamični novi brend renomirane kompanije Smart Group HR Solutions. Tu smo da Vas vodimo na putu prema uspjehu s uzbudljivim poslovnim prilikama prilagođenim samo Vama.
Naš klijent renomirana je kompanija iz domene auto-industrije. Poznati po dugoj tradiciji uspješnog poslovanja te usmjereni na visoki standard kvalitete, primarno su usmjereni na proizvodnju automobila, ali i motora. Trenutno traže motiviranog i iskusnog kandidata na poziciji Back Office Administrator, koji bi se pridružio njihovom uspješnom timu.
- svakodnevno praćenje narudžbi, isporuka i naplate rezervnih dijelova ili automobila
- praćenje reklamacija, povrata te provjera dostupnosti robe
- dnevna komunikacija s partnerima i tvornicom, po pitanju svih post-prodajnih aktivnosti
- administrativna podrška post-prodajnim aktivnostima, vođenje evidencija te izvještavanje
- usporedba cijena rezervnih dijelova, u odnosu na konkurenciju
- povremeni prijevodi teksta kataloga automobila/rezervnih dijelova u sustavu s engleskog na hrvatski
- praćenje posjećenosti web stranice i aktivnosti na društvenim mrežama.
- minimalno SSS
- obavezno prethodno iskustvo na administrativnim pozicijama
- izvrsno poznavanje MS Office paketa (naglasak na Excel-u)
- aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu
- vrlo dobre komunikacijske i organizacijske vještine
- smirenost i staloženost u izvršavanju radnih zadataka
- analitičnost, kritičko promišljanje i fokus na detalje
- sposobnost rada u timu
- interes za automobile i/ili motocikle te njihove tehničke karakteristike
- vozačka dozvola B kategorije.