Ovaj oglas je istekao 19.06.2020. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Brand manager (m/ž)
O poslu
- kreira i planira programe i aktivnosti koji potiču prodaju na prodajnim mjestima trgovaca
- upravlja grupom proizvoda, provodi i razvija marketinške i promotivne aktivnosti s ciljem povećanja potražnje za određenim proizvodom / grupom proizvoda
- brine o profitabilnosti proizvoda i kategorije
- aktivno upravlja kategorijom proizvoda koju vodi kroz planiranje aktivnosti s ciljem osiguravanja profitabilnog rasta
- upravlja životnim ciklusom proizvoda na tržištu
- analizira tržišne trendove, temeljem kojih predlaže cjenovnu politiku i pozicioniranje proizvoda.
- provodi sve aktivnosti za uvođenje novog proizvoda na tržište ili postojećih proizvoda na nova tržišta/prodajne kanale
- djeluje kao spona između proizvođača, uprave društva i prodajne organizacije, preporučajući promjene u asortimanu proizvoda i usluga.
- surađuje sa proizvođačem ili marketinškim odjelom proizvođača i službom unapređenja prodaje na razvoju i proizvodnji promotivnih materijala te aktivnostima unapređenja prodaje
O zaposleniku
- prednost je iskustvo sa proizvodima robe široke potrošnje (FMCG), ali nije uvjet
- izvrsno znanje engleskog jezika (u govoru i pismu)