Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 15.05.2019. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Contact center agent (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Rijeka
Rok prijave:
15.05.2019.

O poslu

Opis radnog mjesta:
AssistDigital je internacionalna kompanija specijalizirana za područje Customer Expirience-a. Naš model predstavlja jedinstveni poslovni sustav koji kombinira dizajn, tehnologiju i operativne usluge.

Putem outsourcing-a, nudimo usluge CRM multichannel za blue chip tvrtke, u Italiji i inozemstvu, te smo jedina talijanska BPO tvrtka koji upravlja radom putem više kanala, točnije, više od 50% interakcija s klijentima temelji se na novim komunikacijskim kanalima: web i mobilni chat, SMS, e-mail, društvene mreže. Danas pružamo ove usluge u 3 talijanska ureda (Milano, Rim, Napulj) i u četiri centra u inozemstvu (Rijeka, Zagreb, Tunis, Tirana).

Svaki centar je opremljen najnaprednijim ICT tehnologijama te najnovijim aplikacijama za contact centar, što nam omogućuje da jamčimo visoku razinu sigurnosti podataka i poslovne uspješnosti.


Contact center agent (m/ž)

Kratak opis radnog mjesta:

Operater koji – u posjedu osnovnih informatičkih znanja i talijanskog jezika - vrši svakodnevnu djelatnost davanja osnovnih informacija te podrške klijentima, putem digitalnih kanala (chata).

Glavne aktivnosti:
Svakodnevno pružanje podrške klijentima odgovaranjem na upite putem digitalnih kanala na talijanskom jeziku;
Obavještavanje klijenata objašnjavajući proceduralne postupke; upravljanje i rješavanje pritužbi klijenata;
Ažuriranje postojećih podataka o klijentima;
Identificiranje i eskaliranje prioritetnih pitanja;
Upućivanje upita na odgovarajući izvor;
Dokumentiranje svih informacija prema standardnim operativnim postupcima;
Izrađivanje izvješća o kontaktima
Održavanje i poboljšavanje kvalitete rezultata pridržavajući se standarda i smjernica; preporuka za poboljšanje postupaka.
Unaprijeđivanje znanja o poslu proučavanjem novih opisa proizvoda i usluga;
sudjelovanje u obrazovnim prilikama.
Posebne pogodnosti:
Posebne pogodnosti koje nudimo:
Mogućnost napredovanja
Rad u internacionalnom okruženju
Dodatni bonusi i nagrade
Fleksibilnost pri odabiru mjesečnog fonda sati (4/6/8h dnevno)
Vrsta posla:
stalni radni odnos, rad na određeno vrijeme

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Potrebna znanja i kvalifikacije:
Tehničke vještine - poznavanje rada na računalu
Razvijene komunikativne i interpersonalne vještine
Usmjerenost na rezultate
Poznavanje talijanskog jezika
Strani jezik:
talijanski
Poznavanje rada na računalu:
dobro