Ovaj oglas je istekao 26.07.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Customer Service Manager (m/f)
Delight d.o.o. je regionalna kompanija specijalizirana za izradu kompletnih projektnih rješenja za poslovne prostore, opremanje i dizajn interijera, kao i prodaju uredskog namještaja vrhunskih svjetskih proizvođača.
Organizirani kao regionalni lider u svojom području, prednjačimo u stvaranju arhitektonskih i dizajnerskih rješenja, kako bi klijentima pomogli da ostvare svoj puni poslovni potencijal.
Zajedno sa našim partnerima projektiramo i dizajniramo uredske prostore kako bismo pomogli ljudima da rade, uče i razvijaju se. Više od 20 godina, Delight d.o.o. stvara inspirativna i agilna radna okruženja za vodeće svjetske organizacije u svim industrijama Adria regije.
Zbog povećanog obujma posla imamo potrebu za zapošljavanjem novog kolege u našem Sektoru Operacija na poziciji:
Customer Service Manager (m/f) - Zagreb
Opis posla:
- Koordiniranje komunikacije i dužnosti između Customer Service tima i klijenata
- Organiziranje, rukovođenje i planiranje kompletnog procesa rada i koordinacije svih zaposlenika u Customer Service službi na području Hrvatske i Slovenije
- Organiziranje, rukovođenje i planiranje prijema i isporuke robe i materijala
- Organiziranje, rukovođenje i planiranje montaže proizvoda koje nudi Društvo
- Preuzimanje i rješavanje reklamacija klijenata
- Vršenje provjere isporučene robe u garancijskom i van garancijskog roka
- Odgovaranje za primopredaju robe i / ili usluga
- Praćenje zakona i propisa u okviru domene djelovanja
- Ažurno izvještavanje o procesu realizacije projekta na terenu
- Organiziranje i kontroliranje troškova u okviru Customer Service službe
- Redovno izvještavanje o efikasnosti i produktivnosti timova u okviru Customer Care službe na području Hrvatske i Slovenije
- Organiziranje, rukovođenje i odgovaranje za čuvanje, pravilno i sigurno korištenje sredstava za rad, opreme i svih vozila u vlasništvu društva
Potrebne kvalifikacije:
- Radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima u okviru korisničkog servisa 3+ godine
- Liderske vještine; komunikacije, organizacije, delegiranja, rješavanja problema i pregovaranja
- Iskustvo u organizaciji i vođenju timova
- Pozitivan pristup radu
- Ambicije ka razvijanju tima i osobnom usavršavanju
- Razvijene vještine pisane poslovne komunikacije (email)
- Dozvola B kategorije
- Komunikacijsko poznavanje engleskog jezika
- Fleksibilnost za povremeno angažiranje na području Slovenije
Što mi nudimo:
- Priliku da radite na velikim regionalnim projektima i surađujete sa najvećim domaćim i stranim investitorima na našim prostorima
- Klizno radno vrijeme u skladu sa dogovorenim obavezama na terenu
- Samostalnost u radu uz kontinuiranu timsku podršku
- 25 dana godišnjeg odmora
- Sudjelovanje u kompanijskom sistemu bonusa
- Multisport kartica
- Službeno vozilo
Za uspješnu prijavu za navedeno radno mjesto pošaljite svoj životopis putem LINKA ZA BRZU PRIJAVU