Ovaj oglas je istekao 15.03.2021. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Direktor hotelskog sektora (m/ž)
O poslu
Sve ugostiteljske objekte Residence grupe povezuje njihova raznolikost, prepoznatljivi interijeri i moderni dizajn, kao i visoka razina personalizirane i profesionalne usluge. Uvijek težimo zadovoljstvu pruženom uslugom, koja se ne temelji samo na smještaju, već na cjelovitom doživljaju boravka u našim hotelima.
Opis radnog mjesta:
• Vođenje kompletnog hotelskog poslovanja
• Praćenje zakonske regulative i propisa
• Sposobnost vođenja tima
• Sudjeluje u kreiranju i implementaciji strategije prodaje i marketinga
• Odgovornost za organizaciju i uspješnosti rada odjela prodaje i marketinga, kao lider i uzor svom timu
• Komunikacija sa gostima, klijentima, turističkim ustanovama i poslovnim partnerima
• Upravljanje operativnim poslovima
• Temeljno praćenje i kontrola izvještaja o popunjenosti hotela, prihodima, troškovima
• Donošenje procjena i uvođenje promjena, kako bi se povećao profit i kvaliteta usluga
• Nadgledanje razvoja i revizija poslovnog plana, godišnjeg budžeta, mjesečnih i godišnjih prognoza
• Odgovornost za zapošljavanje i obučavanje kadrova
• Razvijanje i poboljšanje radnih operacija, kontrola savih segmenata poslovanja objekata
• Učešće u odnosima sa javnošću, kao i održavanje imidža hotela. Sastajanje sa postojećim i potencijalnim klijentima, u cilju promocije hotela
• Svakodnevni fizički obilazak i kontrola imovine hotela
• Odgovornost za kvalitetno rješavanje odnosa sa nadležnim institucijama
• Odgovornost za promptno rješavanje eventualnih pritužbi gostiju
• Izvještavanje pretpostavljenih na mjesečnom nivou
• Službeno prijenosno računalo i mobitel
• Stimulativna primanja
• Prilika za profesionalnim postignućima te daljnjim razvojem i napretkom
O zaposleniku
• Prethodno radno iskustvo na sličnim ili istim poslovima (minimum 5 godına)
• Odlično poznavanje ustroja rada hotela
• Preciznost i analitičnost
• Odlične organizacijske sposobnosti
• Dobro poznavanje marketinga u turizmu
• Visoka razina poslovne komunikacije
• Orjentiranost na rezultat i naglašena proaktivnost
• Odlıčno poznavanje engleskog i njemačkoga jezika, poželjno znanje još jednog stranog jezika
• Dobro poznavanje rada u Office paketu