Djelatnik u korisničkoj podršci za Luceed programska rješenja (m/ž)
O poslu
Tražimo odgovornu i komunikativnu osobu koja je spremna pridružiti se našem timu kao Djelatnik korisničke podrške našim Luceed programima za maloprodaju, veleprodaju, nabavu, itd. Ako imate iskustvo u radu s ljudima, poznajete poslovne procese i imate želju za vlastitim napretkom, ovo je prava prilika za Vas!
Opis posla
• Asistencija korisnicima u svakodnevnom radu s našim programima za rad u maloprodaji, veleprodaji, skladištu, nabavi i ostalim područjima koje program pokriva
• Edukacija korisnika u radu
• Rješavanje korisničkih upita (mail, telefon)
• Proaktivna podrška i usmjeravanje korisnika na efikasnije korištenje rješenja
Što nudimo?
• Mogućnosti edukacije i profesionalnog usavršavanja
• Učenje rada u kompletnom Luceed ERP-u
• Poticajno radno okruženje u kojem je moguće doći do izražaja i pokazati svoju sposobnost
• Mjesečni bonusi za svaki riješeni korisnički zahtjev
• Godišnji budžet za dodatne edukacije
• Radno vrijeme u smjenama (jutarnje i poslijepodnevne smjene gdje raspored kreiramo prema dogovoru)
• Rad s velikim klijentima u dinamičnom okruženju
• 2 dana bolovanja bez doznaka i slobodan dan za roditelje prvašića
Dinamika posla
Radite u okruženju gdje se svaki dan razlikuje od prethodnog, pružajući Vam priliku za stalni profesionalni razvoj. Svaki dan donosi nove izazove jer podržavamo korisnike u rješavanju problema različitih opsega i područja (od maloprodaje, veleprodaje, nabave, skladišta, WMS-a pa i računovodstvene podrške). Vaše dosadašnje iskustvo u nekom od područja sigurno će vam biti od velike koristi, a za sve ostalo tu su naše interne i vanjske edukacije te naša velika baza znanja.
O zaposleniku
• Minimalno 2 godine iskustva rada u nekom procesu maloprodaje, veleprodaje, nabave,…
• Poznavanje poslovnih procesa (maloprodaje, veleprodaje, nabave, skladišta, računovodstva, itd.)
• Iskustvo rada s Windows operativnim sustavom i uredskim aplikacijama (Word, Excel, Outlook)
• Organiziranost, samostalnost i inicijativa u rješavanju problema
• Izvrsne komunikacijske vještine
Prednosti
• Iskustvo rada u korisničkoj podršci
• Poznavanje poslovnih procesa unutar firme
Zašto korisnička podrška u Tomsoftu?
• Ovo je najbolje mjesto na kojem možeš naučiti jako puno o svim poslovnim procesima
• Dijelimo jako puno iskustva i znanja u raznim smjerovima poslovanja poduzeća
• Nudimo mogućnost osobnog napredovanja u raznim smjerovima (QA, implementacija, develop, product manager,…)
• Imamo snimljenih video tutoriala koje možeš koristiti za učenje i kasnije da se podsjetiš
• Ovo je posao u kojem se uči kako raditi multitasking i kako biti proaktivan
Zašto Tomsoft?
Cijenimo trud i zalaganje svake osobe i nagrađujemo rezultate. Ne gledamo koju diplomu imaš, niti nas zanima jesi li junior, mid ili senior. Ono što nas zanima je isključivo rezultat – da iza nas ostane vrhunski posao u svakom pogledu! Ako dijeliš ovaj stav i želiš raditi u okruženju koje prepoznaje i cijeni kvalitetu, Tomsoft je pravo mjesto za tebe!
Molimo prijavite se putem donjeg linka za prijavu.