Ostale informacije:
Opis posla: • Suradnja s recepcijom i drugim odjelima kako bi se osigurala usklađenost u radu • Praćenje tržišnih trendova i analiza ponude i potražnje u turizmu • Sudjelovanje u komunikaciji s gostima i partnerima. • Obrada povratnih informacija gostiju u svrhu unapređenja usluga • Upoznavanje s hotelskim standardima i procedurama • Stjecanje vještina timskog rada, korištenja hotelskih softverskih alata i razumijevanje ključnih poslovnih procesa • Podrška organizaciji poslovanja • Osnovni administrativni poslovi • Ostali poslovi po potrebi Uvjeti: • SSS - prednost: ekonomsko ili hotelijersko-turističko usmjerenje • aktivno poznavanje engleskog jezika • visoka računalna pismenost (MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook, izvještajne aplikacije iz djelokruga) • poslovno dopisivanje i komuniciranje • spremnost preuzimanja odgovornosti i donošenja odluka • dobro funkcioniranje pod pritiskom • određivanje poslovnih ciljeva i prioriteta • inovativnost • timski rad • efikasna komunikacija otvorena, jasna, koncizna, usmena i pismena • odgovornost, preciznost i spremnost na učenje