Ekspert/ica za računovodstvo i izvještavanje HZZ OGLAS
Nagrade i certifikati
O poslu
Opis posla: • koordinacija knjiženja svih poslovnih promjena u glavnu knjigu i analitičke evidencije • postizanje potpunosti, točnosti, ažurnosti računovodstvenih evidencija u okviru svog radnog područja • praćenje zakonodavstva, propisa i internih akata Društva na području računovodstva i izvještavanja te osiguravanje usklađenosti Društva s istima u svom djelokrugu poslova • vođenje, usklađivanje i kontroliranje računovodstvene dokumentacije te sintetičke i analitičke evidencije svih aspekata poslovanja Društva • vođenje, nadziranje i pripremanje internih računovodstvenih evidencija Društva, izrade financijskih izvještaja (HANFA; HNB; MSFI), izvještaja za poreznu upravu i drugih računovodstvenih izvještaja za unutarnje i vanjske potrebe Društva • računska i suštinska kontrola izrađenih nacrta financijskih izvještaja • izrada mjesečnih i kvartalnih izvješća za Grupu, sudjelovanje u izradi konsolidacijskog paketa kvartalno • unapređenje procesa financijskog izvještavanja • nadziranje obračuna, kontrole, likvidacije, knjiženja i rasporeda svih prihoda i troškova, • obračun poreznih i ostalih davanja (izuzev poreza na dohodak) • pravilno vođenje i arhiviranje računovodstvene dokumentacije • suradnja s ostalim sektorima, revizijama i vanjskim institucijama
Uvjeti: • VSS ekonomskog usmjerenja • poznavanje korporativnih financija i računovodstva • minimalno 3 godine relevantnog profesionalnog iskustva • prednost imaju kandidati/tkinje s ACCA ili FCCA certifikatom • napredno poznavanje računalnih alata s naglaskom na MS Office paket • odlično poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu • komunikativnost i dobre jezične vještine • sposobnost rješavanja izazova i posvećenost detaljima • želja za timskim radom i iskazivanje „can-do“ stava
Prednosti radnog mjesta: • rad u stabilnom poduzeću • napredovanje i karijerni razvoj u međunarodnom okruženju • različite stručne edukacije i usavršavanja
Poslodavac teži cjelovitom razvoju svojih zaposlenika, zato im omogućuje: • suradnju na različitim projektima i područjima • rad s naprednim alatima i tehnologijama • sudjelovanje na raznim edukacijama i obukama • uvođenje uz pomoć mentora • karijerno napredovanje Rad ne bi trebao biti monoton, stoga zaposlenici imaju mogućnost: • suradnje s različitim službama, područjima i društvima, • rada u međunarodnom okruženju, • zajedničkog kreiranja budućnosti Grupe Triglav Budući da uspjeh cjelokupnog poslovanja u velikoj mjeri ovisi o kreativnom timskom radu, Triglav osiguranje: • brine o kolegijalnim odnosima među zaposlenicima • potiče i ostvaruje kreativne ideje zaposlenih • prepoznaje i nagrađuje doprinose zaposlenih • društveno je odgovorno prema zaposlenima, klijentima i lokalnoj zajednici

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.
Možda će vas zanimati
Agent/ica za teleprodaju i savjetovanje klijenataTRIGLAV OSIGURANJE d.d.
Viši/a specijalist/ica za međunarodne šteteTRIGLAV OSIGURANJE d.d.
Likvidator/ica imovinskih šteta, odgovornosti i pat-aTRIGLAV OSIGURANJE d.d.
Viši stručnjak financijskih operacija (m/ž)PLIVA Hrvatska d.o.o.
Administrativni referent (m/ž)Hrvatsko društvo za tehniku zavarivanja
Pravni/a zastupnik/caTEHNIČKI SERVISI ŽELJEZNIČKIH VOZILA d.o.o. za proizvodnju i usluge