Ovaj oglas je istekao 10.10.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Financijski administrator (m/ž)
O poslu
Udrugu “Tatavaka” čini grupa profesionalaca, aktivista i volontera posvećenih promicanju kulture održivog življenja, prelasku na kružno gospodarstvo i zaštiti živog svijeta. Sjedište udruge je na otoku Zlarinu, a imamo i ured u coworking prostoru u Zagrebu. Cilj nam je u malim lokalnim i školskim zajednicama podržati i inspirirati društvene promjene potrebne za tranziciju prema održivim mjestima za učenje i život.
Na Zlarinu provodimo program tranzicije prema malom održivom otoku. Krenuli smo od inicijative “Za Zlarin bez plastike” pokrenute 2018. godine, a zlarinski program danas obuhvaća rad na zaštiti i dobrom gospodarenju vodnim resursima, očuvanju bioraznolikosti kroz brigu o otočkoj lokvici i suhozidima te osmišljavanja sadržaja koji povezuju ljude s prirodom. Svoje smo djelovanje proširili i na edukaciju svih naraštaja i segmenata društva o klimatskoj krizi i održivosti te ga doveli do više od 35 škola iz različitih dijelova Hrvatske i preko 3000 polaznika naših radionica.
Poslovi i odgovornosti Financijskog administratora/ice
- poslovi i odgovornosti Financijskog administratora/ice
- priprema i obračuni plaća,
- priprema i obračunavanje putnih naloga,
- priprema i izrada ugovora (ugovor o radu, ugovor o djelu, autorski ugovor),
- evidentiranje ulaznih i izlaznih računa te pripreme za plaćanja
- komuniciranje s djelatnicima i vanjskim suradnicima udruge
- vođenje i ažuriranje;
• knjiga prometa
• knjiga PN-a
• knjiga IRA
• knjiga ugovora
• matična knjiga radnika
• evidencije o zaposlenima
- praćenje financijskih stavki donatorskih ugovora, komunikacija s donatorima te izrada financijskih izvještaja za projekte prema pravilima donatora.
- izrada polugodišnjih i godišnjih financijskih planova radi što učinkovitijeg raspolaganja sredstvima Udruge
- izrada polugodišnjih i godišnjih financijskih izvještaja (internih i eksternih)
- aktivna komunikacija sa knjigovodstvom
- aktivna komunikacija i suradnja sa ostalim članovima tima Udruge i izvještavanje prema UO i NO Udruge
- administracija ostalih službenih podataka udruge (praćenje broja volontera i volonterskih sati te izrada godišnjeg izvještaja o volonterskom programu, prikupljanja podataka i dokumentacije vezane uz zaštitu privatnosti, slanje službene dokumentacije elektroničkom poštom i poštom i slični poslovi)
Radno vrijeme:
20 sati tjedno.
O zaposleniku
• visoka stručna sprema ili najmanje 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
• savjesnost i posvećenost detaljima
• samoinicijativnost i sposobnost rada u horizontalno organiziranom radnom timu
• otvorenost i iskrenost u komunikaciji
• prednost je interes za tematiku kojom se udruga bavi te poznavanje civilnog sektora i računovodstvenih propisa relevantnih za neprofitne organizacije
Prijave molimo poslati na adresu [email protected] ili putem linka za Brzu prijavu zaključno s 10. listopada 2023. Razgovore s potencijalnim kandidatima ćemo obavljati po zaprimanju prijave pa vas ohrabrujemo da iste pošaljete i prije završnog roka.
Prijavi molimo priložite:
• svoj životopis
• motivacijsko pismo
• listu prijašnjih poslodavaca od kojih možemo zatražiti preporuku (s kontaktima)
• bilo kakav drugi popratni materijal koji želite s nama podijeliti