Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 19.04.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Glavni/a knjigovođa/tkinja  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
AGRAD PROJEKT d.o.o. za graditeljstvo, trgovinu i usluge
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
19.04.2025.

Nagrade i certifikati

Luppa certifikat Top Workplace 2024
Nositelj Top Workplace nagrade za 2024. g. koja se dodjeljuje organizacijama koje su ostvarile izvanredne rezultate, nadmašujući tržišne i industrijske standarde za 20%.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
5 godina
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Poslodavac:
AGRAD PROJEKT d.o.o. za graditeljstvo, trgovinu i usluge
Kontakt:
osobni dolazak: SAMOBORSKA CESTA 124
e-mailom: [email protected]
Ostale informacije:
Opis posla: - samostalno obavljanje svih operativnih računovodstvenih poslova (ulazni računi, izlazni računi, izvodi, putni nalozi, temeljnice, odluke, itd. po nositeljima troška) u skladu s važećim standardima, zakonima i propisima (poznavanje i praćenje zakonske regulative) - samostalan obračun plaća i ostalih honorara (JOPPD, SNU,…) - samostalan obračun PDV-a (PDV, PDV-S, ZP, PPO) - samostalna izrada financijskih, statističkih, poreznih izvješća (prijava poreza na dobit / završni račun) i svih ostalih Zakonom propisanih izvješća - korištenje e-servisa (e-porezna, lana mirovinsko, e-zdravstveno, NERA, e-regos,…) - vođenje registra osnovnih sredstava, obračun i knjiženje amortizacije - robno-materijalno knjigovodstvo - priprema dokumenata za reviziju Društva i komunikacija s revizijom - mentoriranje članova tima u odjelu - predlaganje i implementacija novih, kao i unaprjeđenje postojećih računovodstvenih/organizacijskih procesa - koordiniranje procesa unutar odjela - kontrola ispravnosti računa i knjiženja - komunikacija s klijentima i nadležnim institucijama - usklađivanje analitičkih kartica kupaca i dobavljača - zaprimanje, kontrola i arhiviranje računovodstvene dokumentacije - praćenje naplate - ostali poslovi po potrebi poslodavca
Uvjeti: - minimalno 5 godina radnog iskustva na vodećim računovodstvenim pozicijama i rada u ERP-u - VSS ekonomskog smjera - sposobnost rješavanja problema, određivanja prioriteta, odgovornost, analitičnost, preciznost, brzina i organiziranost - poznavanje MS Office paketa (posebice Excel i Word)
Poslodavac nudi: - konkurentnu plaću - božićnicu, uskrsnicu - stalni radni odnos (nakon probnog roka) - rad u dinamičnom i poticajnom okruženju - službeni mobitel i laptop
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
152675089
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.