Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 27.09.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

HR administrator (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
27.09.2024.

Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.

Zbog malih promjena u timu te zbog povećanja broja klijenata, tražimo novog kolegu/icu u odjelu administracije, na poziciji:

HR administrator (m/ž)
Lokacija: Zagreb

Tvoji radni zadaci uključivat će:

  • Kreiranje UOR, aneksa te organiziranje potpisivanja UOR i pripadajuće dokumentacije
  • Organiziranje i ugovaranje liječničkih i sistematskih pregleda, polica putnog i životnog osiguranja
  • Izrada raskida UOR, odjava zaposlenika s nadležnih institucija te slanje potrebnih odjavnih dokumentacija zaposleniku
  • Prijava, odjava i promjena zaposlenika - HZMO i HZZO
  • Unošenje i izmjena podataka zaposlenika u HR sistem – SAOP
  • Priprema obračuna plaća zaposlenika - prikupljanje mjesečnih evidencija radnih sati, evidencija izostanaka te priprema i slanje izvještaja evidencije rada u odjel za obračun plaća, kontrola obračuna plaća
  • Organiziranje i koordinacija obavljanja ZNR te vođenje evidencija o istom
  • Priprema i slanje HR dokumentacije, kalkulacija i izvještaja na zahtjev klijenata
  • Izdavanje potvrda i izjava te ostale dokumentacije na zahtjev zaposlenika
  • Priprema, nadzor i predaja putnih naloga zaposlenika u odjel financija i računovodstva
  • Odgovornost da HR administrativni procesi i dokumentacija radnika budu u skladu s lokalnim zakonodavstvom te internim procedurama
  • Ostali poslovi prema zahtjevu nadređene osobe

Super si kandidat za nas ako:

  • Imaš barem tri godine iskustva u HR administraciji kako bi se što prije snašao/snašla (broj radnika po administratoru je oko 200)
  • Aktivno koristiš engleski jezik u govoru i pismu jer imamo puno internacionalnih klijenata
  • Komunikacijske vještine su ti jača strana
  • Izvrsno koordiniraš svojim radnim zadacima, nije ti problem prilagoditi se zahtjevima klijenata i rokovima te si samostalan u radu

Što mi nudimo?

  • Svakodnevnu pomoć tima i voditeljice (u timu je trenutno 5 kolegica)
  • Fleksibilno radno vrijeme
  • Varijabilni dio plaće
  • Plaćen topli obrok i troškovi prijevoza
  • 23 dana godišnjeg odmora
  • Slobodnih pola dana za rođendan
  • Skraćeno radno vrijeme ljeti
  • Pet friendly ured

Ako ti se sviđa sve što si pročitao/la, pošalji nam svoj CV putem linka za prijavu i očekuj naš poziv. Hvala!

Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.
Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.