Ovaj oglas je istekao 27.09.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
HR administrator (m/ž)
Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala.
Zbog malih promjena u timu te zbog povećanja broja klijenata, tražimo novog kolegu/icu u odjelu administracije, na poziciji:
HR administrator (m/ž)
Lokacija: Zagreb
Tvoji radni zadaci uključivat će:
- Kreiranje UOR, aneksa te organiziranje potpisivanja UOR i pripadajuće dokumentacije
- Organiziranje i ugovaranje liječničkih i sistematskih pregleda, polica putnog i životnog osiguranja
- Izrada raskida UOR, odjava zaposlenika s nadležnih institucija te slanje potrebnih odjavnih dokumentacija zaposleniku
- Prijava, odjava i promjena zaposlenika - HZMO i HZZO
- Unošenje i izmjena podataka zaposlenika u HR sistem – SAOP
- Priprema obračuna plaća zaposlenika - prikupljanje mjesečnih evidencija radnih sati, evidencija izostanaka te priprema i slanje izvještaja evidencije rada u odjel za obračun plaća, kontrola obračuna plaća
- Organiziranje i koordinacija obavljanja ZNR te vođenje evidencija o istom
- Priprema i slanje HR dokumentacije, kalkulacija i izvještaja na zahtjev klijenata
- Izdavanje potvrda i izjava te ostale dokumentacije na zahtjev zaposlenika
- Priprema, nadzor i predaja putnih naloga zaposlenika u odjel financija i računovodstva
- Odgovornost da HR administrativni procesi i dokumentacija radnika budu u skladu s lokalnim zakonodavstvom te internim procedurama
- Ostali poslovi prema zahtjevu nadređene osobe
Super si kandidat za nas ako:
- Imaš barem tri godine iskustva u HR administraciji kako bi se što prije snašao/snašla (broj radnika po administratoru je oko 200)
- Aktivno koristiš engleski jezik u govoru i pismu jer imamo puno internacionalnih klijenata
- Komunikacijske vještine su ti jača strana
- Izvrsno koordiniraš svojim radnim zadacima, nije ti problem prilagoditi se zahtjevima klijenata i rokovima te si samostalan u radu
Što mi nudimo?
- Svakodnevnu pomoć tima i voditeljice (u timu je trenutno 5 kolegica)
- Fleksibilno radno vrijeme
- Varijabilni dio plaće
- Plaćen topli obrok i troškovi prijevoza
- 23 dana godišnjeg odmora
- Slobodnih pola dana za rođendan
- Skraćeno radno vrijeme ljeti
- Pet friendly ured
Ako ti se sviđa sve što si pročitao/la, pošalji nam svoj CV putem linka za prijavu i očekuj naš poziv. Hvala!
Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.
Napomena: kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor.