Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Ostale informacije:
Koordinator/ica će biti odgovoran za operativno vođenje i razvoj dvaju programa, uz suradnju s ostalim zaposlenicama i predsjedništvom Udruge. Ključne odgovornosti uključuju: 1. Planiranje i provedba organizacijskih, logističkih i financijskih aspekata aktivnosti i projekata u okviru programa Free Shop i Asistencija pri zapošljavanju, u bliskoj suradnji s Koordinatoricom projektnih aktivnosti. 2. Koordinacija volonterskih timova programa Free Shop i Asistencija pri zapošljavanju, što uključuje selekciju volontera/ki, edukaciju, administrativno vođenje, evaluaciju te kontinuiranu brigu o volonterima/kama kroz praćenje njihovih potreba, zadovoljstva i povratnih informacija. 3. Odgovornost za pravovremeno i točno vođenje administrativnih poslova vezanih uz programe Free Shop i Asistencija pri zapošljavanju, uključujući prikupljanje i evidenciju podataka, vođenje volonterskih sati, izradu izvještaja, ažuriranje baza podataka i potrebne dokumentacije (uključujući robno knjigovodstvo), te sudjelovanje u projektnom izvještavanju, u suradnji s Koordinatoricom projektnih aktivnosti i vodstvom Udruge. 4. Osiguravanje urednosti i funkcionalnosti prostora i resursa Udruge u suradnji s timom, uključujući praćenje i pravovremeno planiranje materijalnih potreba AYS Free Shopa, rotaciju sezonske odjeće te brigu o višku donacija (reciklaža, skladištenje i dr.). 5. Briga o vidljivosti programa u javnosti i na društvenim mrežama Udruge, uključujući redovitu i pravovremenu komunikaciju s donatorima (uživo i online), kao i javno komuniciranje potreba AYS Free Shopa. 6. Komunikacija s korisnicima/ama oba programa, uključujući pravovremenu procjenu njihovih potreba, informiranje o dostupnim oblicima podrške, te prikupljanje povratnih informacija o zadovoljstvu pruženim uslugama. 7. Održavanje komunikacije i suradnje s poslodavcima u svrhu stvaranja prilika za zapošljavanje korisnika/ca programa Udruge 8. Zastupanja i predstavljanja Udruge u javnosti i medijima kada je to prikladno, prema dogovoru s vodstvom Udruge 9. Redovne komunikacije te sudjelovanja u programskom, organizacijskom i logističkom planiranju aktivnosti Udruge u koordinaciji sa zaposlenicama i vodstvom Udruge Potrebno obrazovanje, znanja i vještine - Završen preddiplomski studij društvenog ili humanističkog usmjerenja. - Organizirana, odgovorna, samostalna i proaktivna osoba, spremna za učenje i rad u timu - Iskustvo rada s ranjivim skupinama u pružanju usluga - Iskustvo koordiniranja timova - Samostalno vladanje engleskim jezikom (u govoru i pismu) na visokoj razini. Dobro poznavanje paketa MS Office; poznavanje drugih jezika dodatni je plus - Izvrsne verbalne i pisane komunikacijske vještine - Empatija i senzibilitet prema potrebama ranjivih osoba - Upoznatost s temeljnim konceptima ljudskih prava, međunarodnim i nacionalnim mehanizmima njihove zaštite, kao i nacionalnim i međunarodnim politikama u području azila i migracija - Osnovno poznavanje funkcioniranja projektnih ciklusa - Izvrsne organizacijske vještine i sposobnost upravljanja višestrukim zadacima u dinamičnom okruženju - Sposobnost brzog rješavanja problema i donošenja odluka - Sposobnost strateškog razmišljanja i dugoročnog planiranja - Sposobnost rada u multikulturnom okruženju