Koordinator / koordinatorica operacija i unosa sadržaja HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Ključne odgovornosti: Operativno upravljanje svakodnevnim zadacima tvrtke
Koordinacija suradnje između tvrtke i vanjskih partnera
Upravljanje unosom i ažuriranjem sadržaja na web stranici (tekstovi, opisi izleta, ture, fotografije)
Kontrola kvalitete unesenog sadržaja i usklađenosti s vizijom brenda
Osiguravanje tehničke točnosti i funkcionalnosti web platforme (uz podršku tehničkog tima)
Komunikacija s timom za marketing i ostalim odjelima radi usklađivanja aktivnosti
Upravljanje bazom podataka izleta, cijena i rezervacija te ažuriranje informacija
Praćenje rokova i odgovornost za pravovremeno izvršenje zadataka
Potrebne kvalifikacije i vještine: Minimalno 1 godina iskustva u koordinaciji operacija ili na sličnim pozicijama
Iskustvo rada u turističkoj agenciji
Iskustvo rada u booking softveru (Lemax, Orioly, Trekksoft, Regiondo ili slični) ili za OTA experience platforme kao što su GetYourGuide, Viator i slične
Iskustvo s unosom sadržaja na web stranice ili CMS sustave (WordPress, Wix, itd.)
Poznavanje osnovnih IT alata (Excel, Word, Google Drive)
Izvrsne organizacijske vještine, vještine rješavanja problema
Sposobnost multitaskinga i rada u dinamičnom okruženju
Izvrsne komunikacijske vještine (usmeno i pismeno)
Poželjno znanje engleskog jezika na naprednoj razini
Uvjeti rada: Fleksibilno radno vrijeme
Mogućnost rada od kuće (potpuno remote) iz cijele Hrvatske
Plaća formirana na temelju iskustva i kompetencijama
Mogućnost sudjelovanja u stvaranju inovativne usluge na tržištu
Rad u okruženju koje pruža autonomiju i prostor za kreativnost
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.