Ovaj oglas je istekao 12.11.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Marketing i Media Manager (m/ž)
O poslu
Opis posla:
- priprema materijala za kampanje
- praćenje aktualnih sajmova
- održavanje i ažuriranje internet stranice
- održavanje i kreiranje novih email adresa u krugu firme
- održavanje računala i računalne mreže u firmi
- naručivanje uredske računalne opreme.
- trajno zaposlenje u opuštenom okruženju
- primanja u skladu sa znanjem i iskustvom
- siguran posao s jakim korporativnim iskustvom
- dobro društveno okruženje - radna mjesta i društveni prostori okrenuti budućnosti
- naknada prema učinku, prilagođena individualnim kvalifikacijama
O zaposleniku
- završen studij ili završeno stručno osposobljavanje u području marketinških/komunikacijskih znanosti
- relevantno radno iskustvo min. 2 godine
- osnovno poznavanje i korištenje ERP sustava (po mogućnosti proAlpha)
- napredno korištenje programa za uređivanje slika i marketinških materijala (Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, itd.)
- relevantno iskustvo u planiranju i provedbi sajmova
- napredno korištenje Meta Business Managera / Ads Managera
- napredno korištenje MS Office paketa
- visoke komunikacijske vještine i vještine timskog rada
- poželjno poznavanje Google Analyticsa, Google Adsa i WordPressa
- spremnost na obavljanje više zadataka, dobru organiziranost te prijateljski duh čak i u stresnim situacijama
- karakterizira vas "praktičan" mentalitet, fleksibilnost i timski duh
- poznavanje njemačkog jezika je obavezno, a poželjno je poznavanje engleskog jezika
- odgovornost u izvršavanju zadataka, samostalnost u radu i pouzdanost
- EU viza ili EU papiri
Ukoliko želite raditi u pozitivnom radnom okruženju, spremni ste učiti i svojim znanjem i iskustvom doprinijeti razvoju i rastu nase firme, pozivamo Vas, prijavite se na oglas i postanite dio našeg tima.
Vaše prijave mozete dostaviti putem linka za Brzu prijavu ili poslati CV putem maila [email protected].