Na temelju članka 26. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (Narodne novine broj 10/97, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22 i 101/23), članka 7. Pravilnika o radu Dječjeg vrtića Ivančice Ivanec (KLASA: 003-05/21-01/01, URBROJ: 2186/012-07-04-21-02/03 od 30.09.2021. – pročišćeni tekst) te Odluke Upravnog vijeća (KLASA: 601-01/24-01/15, URBROJ: 2186-12-4-02-24-11 od 10. rujna 2024. godine), Dječji vrtić Ivančice Ivanec objavljuje N A T J E Č A J - za obavljanje poslova radnog mjesta – - medicinske sestre/medicinskog tehničara - zdravstvene voditeljice/zdravstvenog voditelja na određeno vrijeme (zamjena za privremeno odsutnu zaposlenicu) s punim radnim vremenom (8 sati dnevno, 40 sati tjedno), za rad u vrtiću u Ivancu – 1 izvršitelj/-ica. UVJETI: Izrazi koji se koriste u ovom natječaju, a imaju rodno značenje, koriste se neutralno i odnose se jednako na muški i ženski rod. Sukladno člancima 24. i 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju (Narodne novine broj 10/97, 107/07, 94/13, 98/19, 57/22 i 101/23, u daljnjem tekstu: ZPOO), članku 2. Pravilnika o vrsti stručne spreme stručnih djelatnika te vrsti i stupnju stručne spreme ostalih djelatnika u dječjem vrtiću (Narodne novine broj 133/97) te članku 22. Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada u Dječjem vrtiću Ivančice Ivanec (KLASA: 011-02/22-01/01, URBROJ: 2186-12-4-04-22-04 od 15.12.2022. godine, KLASA: 011-03/23-02/01, URBROJ: 2186-12-4-02-23-04 od 15.03.2023. godine te KLASA: 011-03/23-02/01, URBROJ: 2186-12-4-02-23-06 od 30.03.2023. godine – pročišćeni tekst): 1. završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu medicinske sestre, koji može biti: a) sveučilišni diplomski studij ili specijalistički studij sestrinstva, b) preddiplomski sveučilišni ili stručni studij sestrinstva, odnosno c) studij kojim je stečena viša stručna sprema u djelatnosti sestrinstva u skladu s ranijim propisima. 2. utvrđena zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova medicinske sestre-zdravstvene voditeljice. Radni odnos u Vrtiću ne može zasnovati osoba za čiji rad u dječjem vrtiću postoje zapreke određene ZPOO. Kandidati/-kinje na natječaj dužni su priložiti: - prijavu na natječaj – vlastoručno potpisanu, - životopis, - dokaz o državljanstvu, - dokaz o stečenoj stručnoj spremi (diploma odnosno druga odgovarajuća isprava), - dokaz o radnom iskustvu - elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili druga odgovarajuća isprava, ne starija od dana objave natječaja, - uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za neko od kaznenih djela iz kataloga kaznenih djela navedenog u članku 25. stavku 1. ZPOO, ne starije od dana objave natječaja, - uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi prekršajni postupak za neki od prekršaja navedenih u članku 25. stavku 3. ZPOO, ne starije od dana objave natječaja, - potvrdu nadležnog Hrvatskog zavoda za socijalni rad da kandidatu nisu izrečene mjere za zaštitu dobrobiti djeteta iz članka 25. stavka 10. ZPOO, ne stariju od dana objave natječaja. Posebna napomena: - po donošenju odluke o izboru kandidata/-kinje, a prije početka rada, izabrani/-a kandidat/-kinja biti će dužan/-na dostaviti odnosno pribaviti uvjerenje medicine rada o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova medicinske sestre/medicinskog tehničara - zdravstvene voditeljice/zdravstvenog voditelja. Nedostavljanje odnosno nepribavljanje spomenutog uvjerenja smatra se odustankom kandidata/-kinje od natječaja. Traženi dokazi mogu se dostaviti i u neovjerenim preslikama. Dostavljena dokumentacija kandidatima se vraća isključivo na njihov zahtjev. Izabrani kandidat/kandidatkinja dužan je izvornike ili ovjerene preslike dostaviti po donošenju odluke o izboru, a prije zasnivanja radnog odnosa. Nedostavljanje traženih isprava smatra se odustankom kandidata/-kinje od prijave na natječaj. U skladu s odredbom članka 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine broj 82/08 i 69/17), na natječaj se pod ravnopravnim uvjetima mogu prijaviti osobe oba spola. Podnošenjem prijave na natječaj za zapošljavanje kandidat/kandidatkinja daje svoju privolu da Dječji vrtić Ivančice Ivanec može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati dostavljene podatke u svrhu provedbe natječajnog postupka i odabira kandidata/kandidatkinje za zapošljavanje, sve sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka (Službeni list Europske unije broj L119) i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (Narodne novine broj 42/18) te da se njihovo ime i prezime, ukoliko budu odabrani za zaposlenje, objavi na oglasnoj ploči i mrežnoj stranici Vrtića. Kandidati/kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužni su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i priložiti dokaz o ostvarivanju prava prednosti prema posebnom propisu, uz napomenu da prednost u odnosu na ostale kandidate ostvaruju samo pod jednakim uvjetima. Kandidati/kandidatkinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s odredbom članka 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje tog prava, da bi ostvarili pravo prednosti pri zapošljavanju, dužni su u prijavi pozvati se na to pravo i priložiti svu traženu dokumentaciju koja se odnosi na uvjete iz natječaja te ovisno o kategoriji na koju se pozivaju na davanje prednosti pri zapošljavanju, dužni su priložiti dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja – https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf Kandidati/kandidatkinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s odredbom članka 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine 84/21), koji u trenutku podnošenja prijave ispunjavaju uvjete za ostvarivanje tog prava, da bi ostvarili pravo prednosti pri zapošljavanju, dužni su u prijavi pozvati se na to pravo i priložiti svu traženu dokumentaciju koja se odnosi na uvjete iz natječaja te ovisno o kategoriji na koju se pozivaju na davanje prednosti pri zapošljavanju, dužni su priložiti dokaze dostupne na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf Kandidat/kandidatkinja koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s odredbom članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 86/92 – pročišćeni tekst, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim sve tražene dokumentacije koja se odnosi na uvjete iz natječaja, priložiti rješenje ili potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo pravo prednosti te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, odluka, sporazum i sl.). Kandidat/kandidatkinja koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s odredbom članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20, u daljnjem tekstu: ZPRZOI) uz prijavu na javni natječaj dužan je, osim sve tražene dokumentacije koja se odnosi na uvjete iz natječaja, priložiti i dokaz o invaliditetu (dokazom o invaliditetu smatraju se javne isprave o invaliditetu na temelju kojih se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom iz članka 13. ZRPZOI) te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, odluka, sporazum i sl.). Vrednovanje kandidata provesti će se razgovorom (intervjuom). Vrijeme i raspored razgovora te popis kandidata biti će naknadno objavljen na mrežnoj stranici Vrtića (http://vrtic-ivancice.hr). Odluka o izboru kandidata biti će objavljena na web stranici vrtića (http://vrtic-ivancice.hr) u roku od 8 (osam) dana od dana njena donošenja i ista se smatra dostavljenom svim kandidatima po natječaju istekom osmoga dana od dana objave. Natječaj će se objaviti na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči vrtića (http://vrtic-ivancice.hr) i traje 8 (osam) dana od dana objave natječaja. Prijave se podnose u zatvorenoj omotnici, u roku 8 (osam) dana od dana objave natječaja, isključivo osobno ili poštom preporučenom pošiljkom na adresu: Dječji vrtić Ivančice Ivanec, Ulica akademika Ladislava Šabana 19, 42240 Ivanec, s naznakom „Za natječaj – medicinska sestra/medicinski tehničar-zdravstvena voditeljica/zdravstveni voditelj”. Nepravovremene i nepotpune prijave, prijave koje nisu vlastoručno potpisane te prijave koje nisu podnesene na način određen ovim natječajem neće se uzimati u razmatranje. Upiti vezani za natječaj na telefon: 042/202-118 ili 042/782-328 ili elektroničkom poštom na mail:
[email protected] Opis posla: - sudjeluje u izradi i provođenju Godišnjeg plana i programa rada Vrtića iz svojeg djelokruga, izradi i provođenju Kurikuluma Vrtića te izrađuje izvješća o njihovom ostvarivanju, - vodi odgovarajuću zdravstvenu i pedagošku dokumentaciju, izrađuje odgovarajuće liste praćenja, evidencije, ankete, - planira i ostvaruje zadaće preventivne zdravstvene zaštite djece zajedno sa članovima stručnog tima, odgojiteljima, roditeljima i ostalim čimbenicima koji sudjeluju u ostvarivanju tih zadataka, - vodi brigu o nabavci sanitarnog materijala i priručnih lijekova za potrebe pružanja prve pomoći u Vrtiću, - kontinuirano evidentira uzroke izostajanja zbog bolesti (pobol djece), pruža prvu pomoć akutno oboljeloj i ozlijeđenoj djeci, - kontinuirano planira prehranu djece sukladno njihovim potrebama (ovisno o dobi, programu kojeg polaze, alergija na hranu) te preporukama novih prehrambenih standarda, - sastavlja jelovnik, nadzire postupak pripremanja hrane, stanje čistoće kuhinje i drugih prostora u kojima se čuva, priprema, servira i distribuira hrana (prema načelima HACCP-a), - kontrolira provedbu DDD-mjera (dezinfekcija, dezinskecija i deratizacija) i sve evidencijske liste HACCP-a, - prati, bilježi i predlaže mjere za poboljšanje sanitarno-higijenskih uvjeta rada u Vrtiću, - kontrolira radnike Vrtića u svezi primjene higijenskih mjera, nošenja zaštitne odjeće, obuće i druge opreme, - sudjeluje u organizaciji i praćenju provođenja mjera kontinuiranog održavanja higijene svih prostorija unutarnjeg i vanjskog okruženja i predlaže mjere kojima se osigurava sigurnost te očuvanje zdravlja djece i sprečavanje zaraznih i ostalih bolesti, - kontinuirano upućuje radnike na sanitarni pregled i higijenski minimum ovisno o mjestu rada, - sudjeluje u svim oblicima suradnje s roditeljima, - surađuje sa pedijatrima, stomatolozima, radnicima Zavoda za javno zdravstvo, sanitarnim inspektorima, zdravstvenim voditeljicama drugih vrtića, - sudjeluje u svim oblicima stručnog usavršavanja u Vrtiću, prema planu i programu stručnog društva medicinskih sestara Vrtića te kontinuirano prati i proučava stručnu literaturu vezanu uz djelokrug rada, - sudjeluje u pripremi i radu stručnih tijela Vrtića, - obavlja i druge poslove po nalogu ravnatelja.