Mraaaak Voditelj trgovine igračaka (m/ž)
Dobrodošli u Everfun i Igrandiju, mjesto sjajne zabave na 8000 m2. Dođi! Ostavi svakodnevicu ispred vrata i uđi u nevjerojatan svijet pun uzbuđenja! Naš zabavni park namijenjen je zabavi cijele obitelji. Dok se najmanji igraju u Igrandiji, oni malo stariji u Everfunu, u kuglani, letećem kinu, escape roomovima, lasertagu, led flooru, biljarima i snookeru, shooting masteru i vrhunskim arkadama.
Mjesto rada: Zagreb, Croatia (Hybrid)
Voditelj trgovine igračaka je odgovoran osigurati oduševljene kupce pruženom uslugom i ukupnim doživljajem kupnje, te osigurati svakodnevno ispunjavanje naših obećanja prema korisnicima. Implementira definiranu komunikacijsku i POS strategiju. Odgovoran je za svakodnevne prodajne i operativne aktivnosti dućana s fokusom na net promotor score, conversion rate, kvalitetnu izloženost na policama, obrtaj zalihe, asortiman, lojalnost kupaca i sigurnost. Osigurava da dućan ima sve potrebne resurse za rad i da su troškovi u okvirima prihvaćenih budgeta. Aktivno sudjeluje u izradi operativnog plana za svoj dućan s ostatkom management tima.
- Ostvariti planirane prihode i EBIT na mjesečnom, kvartalnom i godišnjem periodu
- Osigurati oduševljene kupca pruženom uslugom i ukupnim doživljajem kupnje
- Osigurati rast net promotor score-a, obrtaja zalihe, conversion rate-a, rast udjela prihoda članova loyalty-a i prihoda po transakciji
- Osigurati kvalitetnu izloženost na policama i dostupnost cjelukupnog asortimana
- Osigurati usklađenost dućana sa standardima tvrtke (urednost i čistoća prodajnog prostora i izloga, miris dućana, glazba, tehnička ispravnost koja utječe na kupce - rasvjeta, klima, uniforma i name tag, primjerena popunjenost polica, istaknutost cijena, akcija, sniženja i tv artikala, POS materijala... )
- Osigurati da se sve reklamacije kupaca i korisnika igraonice uspješno riješe u definiranom roku i zabilježe u sustav
- Optimizirati troškove osoblja, režijske troškove, inventurne manjkove, troškove stockout-a
- Osigurati optimalnu zalihu artikala domaćih dobavljača
- Pravovremeno prijaviti sve kvarove u dućanu, te samostalno organizirati manje popravke
- Osigurati optimalnu organizacijsku strukturu u poslovnoj jedinici i pravilnu radnu opterećenost zaposlenika
- Osigurati da zaposlenici poslovne jedinice posjeduju sve potrebne informacije, alate i resurse za obavljanje posla
- Osigurati urednost dnevnog poslovanja dućana (točnost podataka u ERP-u, zatvaranje dana, obračuni, polozi, stanje zalihe, kalukulacije, uplate dnevnog prometa, sync, smjene, studenti, pravovremeno otvaranje i zatvaranje trgovine, redovito zaprimanje robe, pravovremena i točna izrada poslovne dokumentacije i izvještaja...)
- Analizirati povratne informacije prodajnog osoblja i kupaca, te izraditi akcijski kvartalni plan unapređenja dućana
- Redovito pratiti rad i cijene konkurencije, te izraditi prijedlog korektivnih aktivnosti
- Ponašati se u skladu s organizacijskom kulturom tvrtke i biti primjer drugim zaposlenicima
- Razviti tim i nasljednika, dići razinu njihovog znanja, vještina i kompetencija u skladu s razvojnim planom
- Podići zadovoljstvo djelatnika u odjelu u odnosu na prošlo mjerenje sukladno akcijskom planu
- Izgraditi željenu organizacijsku kulturu unutar odjela
- Minimalno 2 godine radnog iskustva u trgovini igračkama
- Osnovno znanje engleskog jezika
- Osnovno znanje rada na računalu
- Dobre organizacijske vještine, visok stupanj osobne efikasnosti i odgovornosti
- Početnu neto plaću u iznosu 1.500,00 EUR
- Godišnji bonus vezan na EBIT trgovine
- Kvartalni bonus vezan na ispunjenje ključnih inicijativa
- Super pogodnosti za Vas, Vašu obitelj i prijatelje
- Odličnu radnu atmosferu i još bolji tim
- Mogućnost osobnog razvoja i napretka
- Mogućnost korištenja Multisport kartice
Tip ugovora o radu: Ugovor o radu na neodređeno s probnim rokom 6 mjeseci
Mjesto rada: Zagreb, Jankomir, Velimira Škorpika 11b
Početak rada: odmah