Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 16.08.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Operater/ka korisničke podrške - service desk operator  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
GNK ASG društvo s ograničenom odgovornošću za sport, turizam i turistička agencija
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
16.08.2024.

O poslu

Mjesto rada:
ZAGREB
Broj traženih radnika:
10
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Radno iskustvo:
2 godine
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
GNK ASG društvo s ograničenom odgovornošću za sport, turizam i turistička agencija
Kontakt:
Ostale informacije:
Opis posla: • Obrada incidenata - tiketi (otvaranje, rješavanje, eskalacija, zatvaranje) • Redoviti nadzor IT sustava pomoću alata za nadzor • Pronalaženje najboljeg rješenja za poslovne potrebe naših klijenata • Vođenje korisnika kroz proces rješavanja problema i njihovo informiranje napretka • Izrada mjesečnih izvješća za klijente • Identificiranje i predlaganje mogućih poboljšanja postupaka • Kontinuirano učenje i profesionalni razvoj Mogli biste savršeno odgovarati ako ste: • Neovisni u radu; • Planirano i organizirano pristupate aktivnostima, • Fokusirati se na bitne stvari, • Radite brzo i učinkovito te pokazujete snažnu želju za stalnim razvojem karijere i stjecanjem iskustva; • Sklon inovacijama, uvijek isprobavajući različite pristupe i tražeći nove, bolje i učinkovitije načine rada uvažavajući i prihvaćajući različitosti, poštujući druge ljude i njihova mišljenja i ideje te ih spremno dajući sebiproaktivnost; Što očekujemo: • Srednjoškolska diploma, prvostupnik ili magisterij iz računalnog inženjerstva ili srodnog područja • Napredno poznavanje Windows platforme i paketa Office te osnovno poznavanje Microsoft poslužiteljskih tehnologija • Osnovno poznavanje mrežnih i sigurnosnih tehnologija • Tečno znanje engleskog jezika (govorno i pisano) Spremnost na rad u režimu rada 24/7 • Spremnost na rad u brzom i dinamičnom okruženju • Spremnost na stalno učenje, praćenje novih tehnologija Što će vam donijeti dodatne bodove: • Microsoft certifikati • Poželjno 1-2 godine radnog iskustva na sličnim poslovima Što Vi imate od toga? • Konkurentna plaća prema Vašem iskustvu, • Poslovni telefon po Vašem izboru, • InHouse centar za testiranje - dajemo Vam mogućnost stjecanja stručnih certifikata, mentor - bez obzira na iskustvo koje imate, osigurat ćemo Vam adekvatnog mentora, redovite povratne informacije o Vašem učinak i personalizirani plan razvoja karijere, • Mogućnost ostvarivanja različitih vrsta bonusa, • Subvencija Multisport kartice;- nije važna samo vježba za mozak, minimalno 25 dana godišnjeg odmora, • Potpuni zdravstveni pregledi - prilagođeno muškarcima i ženama, psihološko savjetovanje - brinemo o vašoj dobrobiti, ručak i naknade za prijevoz, naknade za djecu zaposlenika What you’ll do: • Processing of incidents - tickets (opening, solving, escalation, closing) • Regular monitoring of IT systems using monitoring tools • Finding the best solution for our customers business needs • Walking the customers through the problem-solving process and keeping them informed of progress • Producing monthly reports for customers • Identifying and suggesting possible improvements on procedures • Continuous learning and professional development We could be a perfect fit if you are: • approaching activities in a planned and organized manner, focused on essentials and working quickly and efficiently • showing a strong desire for constant career development and gaining experience • inclined to innovate, always trying out different approaches and looking for new, better and more efficient ways of working • appreciating and accepting differences, respecting other people and their opinions and ideas and readily giving them yourself What we expect: • High School degree, Bachelor's or Master’s degree in computer engineering or related field • Advanced knowledge of Windows platform and Office package and basic knowledge of Microsoft server technologies • Basic knowledge of network and security technologies • Fluency in English (spoken & written) • Willingness to work in 24/7 work mode • Willingness to work in a fast-pacing and dynamic environment • Readiness for constant learning, to keep up with new technologies What will bring you extra points: • Microsoft certificates • Preferably 1-2 years of work experience in similar jobs What's in it for you? • Competitive salary according to your experience • A business phone of your choice • InHouse testing center- we are giving you an option of gaining professional certificates • Mentor - no matter how much experience you've got, we will provide you with an adequate mentor • Regular feedback on your performance and personalized career development plan • Possibility to earn different types of bonuses • Subvention of Multisport card - not only brain workout is important • Minimum of 25 vacation days • Complete health checks- adjusted for men and women • Psychological counseling- we care about your well-being • Lunch and transportation compensations • Benefits for children of employees Za ispravnost teksta odgovara poslodavac.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
145328510
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.