Ostale informacije:
Opis posla: Pružanje pomoći u obavljanju svakodnevnih aktivnosti osobe s invaliditetom (pri obavljanju osobne higijene, oblačenju i svlačenju, pripremi i serviranju obroka, održavanju higijene stambenog prostora, održavanju pomagala za kretanje, odlazak liječniku i u ljekarnu, nabavka namirnica, pratnja i druženje) Posao se obavlja u Zagrebu, nepuno radno vrijeme (20 sati tjedno) u prijepodnevnim satima. Radni tjedan je od ponedjeljka do subote (nedjelja je slobodna). Radni sati se raspoređuju na ovih 6 dana. Raspored rada (radno vrijeme za svaki dan) daje osoba kod koje se obavlja usluga osobne asistencije. Osobe sa završenom osnovnom školom moraju imati završen tečaj za njegovatelja/icu. Prije stupanja u radni odnos ili na početku rada prolazi se stručno osposobljavanje za osobnog asitenta putem vaučera HZZ-a (Hrvatskog zavoda za zapošljavanje) u ukupnom trajanju od 75 sati (koje je za zaposlenike besplatno). Program se provodi u ukupnom trajanju od 75 sati, koji uključuje: •Teorijski dio edukacije - 11 sati online; •Praktični rad – 12 sati uživo na terenu, uz demonstracije potrebnih vještina pod stručnim vodstvom i •Samostalni rad polaznika – 52 sata kod korisnika s kojim osobni asistent radi ili kod korisnika koji mu se dodijeli ako nije zaposlen. Po završetku osposobljavanja provodi se pismena provjera znanja u trajanju od jednog sata. Nakon uspješno završenog programa, polaznicima se izdaje Potvrda o stečenim kompetencijama. •uz Zamolbu, potrebno je dostaviti na e-mail dokaz o stručnoj spremi (svjedodžbu o završenoj srednjoj školi i Uvjerenje o položenom tečaju za njegovatelja/icu za one koji su završili samo osnovnu školu, Životopis i kopiju osobne iskaznice. Ostala dokumentacija potrebna za zasnivanje radnog odnosa dostavlja se nakon izbora kandidata (Uvjerenje o nekažnjavanju, Liječnička potvrda o psihofizičkoj zdravstvenoj spsoobnosti, Potvrda o stažu iz Mirovinskog...) •postoji mogućnost zapošljavanja studenata Za više informacija nazvati na mobitel: 099 21 50 322 (Nada Pišonić).