Ovaj oglas je istekao 13.12.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Pomoćnik/ca u nastavi HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
NATJEČAJ
za zapošljavanje osoba za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju tijekom nastavne godine 2023./2024. u sklopu provedbe projekta „Baltazar 7“ POMOĆNIK U NASTAVI ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
Broj traženih osoba: 1 pomoćnik u nastavi
Mjesto rada: Osnovna škola Veliko Trgovišće
Radno vrijeme: nepuno radno vrijeme: 22 sata tjedno (5. – 8. razred osnovne škole)
Prijevoz na rad: sukladno važećim propisima/temeljni kolektivni ugovor
Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme do 10 mjeseci
UVJETI: završeno najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak i nije pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela.
Prednost će imati osobe: s iskustvom u radu kao pomoćnik u nastavi
koje su sudjelovale u edukacijama za pomoćnika u nastavi
s iskustvom u volontiranju.
Na Natječaj se mogu ravnopravno javiti kandidati oba spola. Pojmovi koji se koriste u ovom Natječaju, a imaju rodno značenje, bez obzira na to koriste li se u ženskom ili muškom rodu, obuhvaćaju na jednak način ženski i muški rod.
Pomoćnik u nastavi ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika kojem/kojima se pruža potpora, sukladno čl. 8. stavak 3. Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (Narodne novine br.102/2018., 59/2019., 22/2020. i 91/2023.).
OPIS POSLOVA
Opis poslova pomoćnika u nastavi definiran je Pravilnikom o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima Narodne novine br.102/2018., 59/2019., 22/2020. i 91/2023.). Pomoćnik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u svakodnevnim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima.
Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima, vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE
Poštovanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost.
NATJEČAJNI POSTUPAK
U prijavi na ovaj Natječaj kandidat treba navesti svoje osobne podatke: ime i prezime, datum i mjesto rođenja, OIB, adresu stanovanja, broj telefona i po mogućnosti e-mail adresu, navesti da je prijava za radno mjesto pomoćnika u nastavi te dostaviti sve tražene priloge.
Kandidati su dužni u svojoj prijavi na Natječaj priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili neovjerenoj preslici: vlastoručno potpisana zamolba s navedenim osobnim podacima, nazivom radnog mjesta,
dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku svjedodžbe, diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
dokaz o državljanstvu,
životopis
uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak ne starije od 6 mjeseci od dana objave ovog natječaja,
dokaz o iskustvu u radu kao pomoćnik u nastavi, a koje kandidati prilažu ako posjeduju takvo iskustvo,
dokaz o završenoj edukaciji za pomoćnika u nastavi u trajanju od najmanje 20 sati koja je sadržavala najmanje elemente programa utvrđene ovim natječajem, a kojeg kandidati prilažu ako ga posjeduju (potvrda, diploma, svjedodžba i slično),
dokaz o stečenom iskustvu u volontiranju, a koje kandidati prilažu ako posjeduju takvo iskustvo (potvrda o volontiranju i slično)
Rok za dostavu prijava je 8 dana od dana objave Natječaja na web stranici Škole i istovremeno na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Pisane prijave sa svim traženim prilozima podnose se putem redovite pošte ili osobnim dolaskom na adresu Škole: Osnovna škola Veliko Trgovišće, Ulica Stjepana Radića 27, 49214 Veliko Trgovišće uz naznaku „Natječaj za zapošljavanje pomoćnika u nastavi - u projektu „Baltazar 7“ za šk. god. 2023./2024.“.
Kandidatom prijavljenim na Natječaj smatra se samo osoba koja ispunjava formalne uvjete iz Natječaja. Nepravodobne i nepotpune prijave, kao i prijave koje nisu vlastoručno potpisane, neće se razmatrati. Škola ne obavještava osobu o razlozima zašto se ne smatra kandidatom na Natječaju.
S prijavljenim kandidatima koji udovoljavaju formalnim uvjetima Natječaja i koji su dostavili potpunu, pravodobnu i vlastoručno potpisanu prijavu, obavit će se razgovor u svrhu odabira kandidata za radno mjesto pomoćnika u nastavi.
Razgovorom se utvrđuju sposobnosti, vještine, interesi, motivacija i osobine kandidata.
Kandidati će putem web stranice Škole biti obavješteni o mjestu i vremenu održavanja razgovora u okviru ovog Natječaja:http://os-veliko-trgovisce.skole.hr
Za kandidata koji ne pristupi razgovoru smatra se da je odustao od prijave na Natječaj i više se ne smatra kandidatom u selekcijskom postupku.
O rezultatima natječaja – obavijest
O rezultatima provedenog selekcijskog postupka u okviru Natječaja kandidati će biti obavješteni putem web stranice Škole: http://os-veliko-trgovisce.skole.hr u roku od najviše 5 radnih dana od dana donošenja odluke o zasnivanju radnog odnosa.
Pozivanje na pravo prednosti pri zapošljavanju
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo te priložiti pisane dokaze o tom statusu sukladno odredbama posebnih zakona te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17., 98/19., 84/21.) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju: - rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ), - dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji), - presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja, - dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi, - potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji), - presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, - potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, - rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, - rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr
Privola za obradu osobnih podataka
Kandidati prijavom na Natječaj daju privolu za obradu osobnih podataka navedenih u svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe selekcijskog postupka te izvještavanja o provedbi projekta „Baltazar 7“, sukladno važećim propisima o zaštiti osobnih podataka.
Edukacija
Ukoliko odabrani kandidati za pomoćnika u nastavi nemaju valjani dokaz o završenom odgovarajućem programu edukacije, nakon selekcijskog postupka u obvezi su sudjelovati u programu edukacije za pomoćnika u nastavi, a koji će se realizirati kroz minimalno 20 sati prethodno početku rada u školama partnerima u projektu. Odgovarajućim programom edukacije za pomoćnika u nastavi smatra se edukacija u trajanju od najmanje 20 sati koja je sadržavala najmanje sljedeće elemente programa: osnovna načela obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje,
karakteristike učenika s teškoćama u razvoju (za sve vrste teškoća),
podrška učenicima s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih vještina (način pružanja pomoći),
suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim timom škole/roditeljima i drugim učenicima,
prava učenika s teškoćama u razvoju.
Ugovor o radu
S kandidatom izabranim za pomoćnika u nastavi Škola će sklopiti ugovor o radu u kojemu će biti utvrđeni poslovi, trajanje te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana. Kandidati će prilikom sklapanja ugovora o radu dostaviti na uvid originalne dokumente iz prijave.
Sanitarni pregled
Po sklapanju ugovora o radu i početku rada u Školi, onaj pomoćnik u nastavi koji učeniku pruža pomoć pri uzimanju hrane i pića bit će upućen na obavljanje zdravstvenog (sanitarnog) pregleda.
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.