Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 22.02.2018. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Prodajni predstavnik / Asistent prodaje (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
22.02.2018.
Tim Kabel vodeći je distributer i veletrgovac kabela u regiji, prisutan na svjetskom tržištu. Tvrtka ima mlad i dinamičan prodajno-menadžerski kadar, usmjeren na dugoročnu strategiju širenja tvrtke u regiji i na svjetsko tržište.

Od kandidata očekujemo da demonstrira inicijativu u brzom i učinkovitom prikupljanju znanja i iskustva, da pruža svestranu podršku kolegama iz prodajnih timova; samostalnost u radu i proaktivnost u obradi postojećih te pronalaženje novih kupaca; energičnost i zalaganje u širenju tvrtke, te profesionalnost, uslužnost i etiku u nadogradnji poslovnih odnosa s partnerima, dobavljačima i kupcima, a sve to radi ostvarivanja kratkoročnih i dugoročnih strateških ciljeva tvrtke.

Nudimo vam priliku da postanete dio najboljeg tima za kabele u regiji, da prihvatite izazov i priliku za profesionalni razvoj u dinamičnoj okolini te da pridonesete u ostvarenju naše vizije.

Tražimo kandidate za sljedeće pozicije:

Prodajni predstavnik/asistent prodaje
– 1 kandidat (s iskustvom ili bez njega)

Vi posjedujete:
  • VSS/VŠS
  • Poznavanje elektro-građevinskog sektora (prednost)
  • Analitičke i organizacijske sposobnosti koje omogućavaju uspješno pretvaranje strateških ciljeva u operativne zadatke
  • Izražene pregovaračke i komunikacijske vještine, usmjerenost na kupce, tržište i rezultate
  • Razvijene prezentacijske vještine
  • Izražen timski duh, otvorenost za promjene i prilagodljivost
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika
  • Poznavanje Office 365 alata
  • Vozačka dozvola B kategorije i spremnost na putovanja
Kao kandidat za navedenu poziciju Vaše bi ključne odgovornosti bile:
  • Analiza prodajnih aktivnosti kupaca i ostvarenih poslovnih rezultata te svakodnevno praćenje prodajnih aktivnosti prodaje i kontrola naplate
  • Komercijalno kontaktiranje i obilazak ključnih kupaca, te pronalazak novih kupaca
  • Praćenje tržišnih trendova, konkurencije, analiza cijena i kalkulacija, aktivna komunikacija s odjelom nabave i marketinga
  • Analiza prikupljenih podataka o broju, kvaliteti i strukturi kupaca te izvještavanje pretpostavljenih o nalazima analiza
  • Poznavanje prodajnog asortimana tvrtke i aktivna podrška pri implementaciji marketinške strategije tvrtke
  • Aktivno sudjelovanje u izradi strateško-poslovnih planova tvrtke
  • Po potrebi, poduzimanje aktivnosti kako bi se zadovoljile specifične potrebe kupaca u suradnji s voditeljima ostalih odjela, te sve ostale aktivnosti vezane za strateške ciljeve tvrtke

Ako je navedeno pobudilo Vaš interes, do 22. veljače 2018. prijavite se ovdje.