Računovođa / računovotkinja administrativni radnik  HZZ OGLAS

21 dan do isteka
Poslodavac:
PRIME RENDER društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju audiovizualnih djela i usluge
Kategorija:
Mjesto rada:
Split
Rok prijave:
07.12.2024.

O poslu

Mjesto rada:
SPLIT, SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Poznavanje stranih jezika:
Engleski jezik
Informatička znanja:
Potrebno poznavanje osnova informatike excel
osnove korištenja računala u Windows okruženju
Radno iskustvo:
5 godina
Vrsta zaposlenja:
Na neodređeno; novootvoreni poslovi
Radno vrijeme:
20 sati tjedno
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
PRIME RENDER društvo s ograničenom odgovornošću za proizvodnju audiovizualnih djela i usluge
Kontakt:
Ostale informacije:
Tražimo pouzdanu i proaktivnu osobu za rad na poziciji Računovođe i Administrativnog Radnika na pola radnog vremena. Dio poslovanja naše tvrtke temelji se na projektima sufinanciranim od strane RH i kulturnih ustanova, kao i stranih partnera. Naš klijenti i poslovni partneri dolaze iz cijelog svijeta. Dio poslovanja sadrži i kriptovalute, stoga je razumijevanje ovoga područja prednost. Uz to potrebno je i znanje vođenja paušalno oporezivih obrta. Opis posla: Vođenje računovodstva za d.o.o. i paušalno oporezive obrte.
Administrativno vođenje ureda i pomoć u organizaciji poslovanja. Uvjeti:
Iskustvo u vođenju paušalno oporezivih obrta i d.o.o.
Poznavanje računovodstvenih i administrativnih poslova.
Proaktivnost, odgovornost i organiziranost, snalaženje u novim sistemima i želja za usavršavanjem. Nudimo:
Zapošljavanje na pola radnog vremena na neodređeno.
Probni rok od 3 mjeseca.
Dinamično radno okruženje s projektima iz različitih područja.

Organizacijske vještine Sposobnost organiziranja dokumenata i vođenje uredskih procedura.

Vještine upravljanja vremenom Prioritiziranje zadataka i učinkovito planiranje radnog vremena kako bi se svi poslovi obavili pravovremeno.

Komunikacijske vještine Jasna verbalna i pisana komunikacija za kontakt s klijentima, partnerima i kolegama.

Računalne vještine Dobro poznavanje rada u Microsoft Office paketu (Word, Excel, PowerPoint), Google aplikacijama, kao i softverima za upravljanje dokumentima i poslovnim procesima.

Pozornost na detalje Sposobnost preciznog obavljanja zadataka, posebno kod vođenja evidencija i obrade podataka.

Diskrecija i povjerljivost Diskretno rukovanje povjerljivim informacijama o zaposlenicima i poslovanju.

Rješavanje problema Sposobnost brzog i efikasnog rješavanja administrativnih izazova i traženja novih rješenja za učinkovito poslovanje.

Multitasking i fleksibilnost Sposobnost obavljanja više zadataka istovremeno i prilagođavanje promjenama i novim zadacima.
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
148578040
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.