Računovođa / računovotkinja administrativni radnik HZZ OGLAS
O poslu
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
osnove korištenja računala u Windows okruženju
Administrativno vođenje ureda i pomoć u organizaciji poslovanja. Uvjeti:
Iskustvo u vođenju paušalno oporezivih obrta i d.o.o.
Poznavanje računovodstvenih i administrativnih poslova.
Proaktivnost, odgovornost i organiziranost, snalaženje u novim sistemima i želja za usavršavanjem. Nudimo:
Zapošljavanje na pola radnog vremena na neodređeno.
Probni rok od 3 mjeseca.
Dinamično radno okruženje s projektima iz različitih područja.
Organizacijske vještine Sposobnost organiziranja dokumenata i vođenje uredskih procedura.
Vještine upravljanja vremenom Prioritiziranje zadataka i učinkovito planiranje radnog vremena kako bi se svi poslovi obavili pravovremeno.
Komunikacijske vještine Jasna verbalna i pisana komunikacija za kontakt s klijentima, partnerima i kolegama.
Računalne vještine Dobro poznavanje rada u Microsoft Office paketu (Word, Excel, PowerPoint), Google aplikacijama, kao i softverima za upravljanje dokumentima i poslovnim procesima.
Pozornost na detalje Sposobnost preciznog obavljanja zadataka, posebno kod vođenja evidencija i obrade podataka.
Diskrecija i povjerljivost Diskretno rukovanje povjerljivim informacijama o zaposlenicima i poslovanju.
Rješavanje problema Sposobnost brzog i efikasnog rješavanja administrativnih izazova i traženja novih rješenja za učinkovito poslovanje.
Multitasking i fleksibilnost Sposobnost obavljanja više zadataka istovremeno i prilagođavanje promjenama i novim zadacima.
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.