Računovođa / računovotkinja- međunarodne plaće / accountant, international payroll HZZ OGLAS
O poslu
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
GLAVNI ZADACI I ODGOVORNOSTI
Računovodstvo / Revizija Obračun plaća na terenu – priprema raspodjelu i unosi računovodstvene stavke za plaće i benefite međunarodnih zaposlenika te osigurava pravovremeno knjiženje i usklađivanje računa.
Analizira pitanja povezana s obračunom plaća međunarodnih zaposlenika te predlaže odgovarajuće operativne planove.
Priprema i knjiži druge korporativne računovodstvene stavke prema potrebi.
Pomaže i pruža smjernice u vezi neriješenih zahtjeva radne snage i odgovarajućih procesa.
Po potrebi priprema popis neriješenih potraživanja zaposlenika u suradnji s financijskim službenicima.
Samostalno komunicira s timom u Los Angelesu za obračun plaća kako bi osigurao pravovremeno rješavanje računovodstvenih pitanja i točnost unosa obračuna plaća; probleme pravovremeno prijavljuje nadređenoj osobi.
Osigurava dostupnost pričuvnih podataka za obračun međunarodnih plaća; po potrebi pruža podršku za različite interne i eksterne revizije i preglede na temelju transakcijskih provjera.
Obučava asistente u odjelu financija i računovodstva.
Administracija terenskog osoblja Djeluje kao glavna kontakt osoba za međunarodne zaposlenike na terenu.
Pregledava i koordinira evidencije radnog vremena za zaposlenike na terenu.
Pregledava i odobrava izvještaje o troškovima zaposlenika na terenu te provodi proces odobravanja.
Usklađuje mjesečna stanja troškova međunarodnih zaposlenika na terenu.
Evidencija radnog vremena Provjerava evidencije radnog vremena međunarodnih zaposlenika zbog mogućih pogrešaka, unosi komentare i liste za provjeru tijekom roka za predaju radnih sati.
Ostalo Komunicira s drugim korporativnim uredima u vezi računovodstvenih pitanja i obračuna plaća
Predlaže i razvija kreativna rješenja za poboljšanje poslovnih procesa i učinkovitosti. Radi s projektnim timovima i različitim poslovnim jedinicama na testiranju novih poslovnih rješenja.
Predlaže i provodi različite inicijative povezane s financijskim procesima, sustavima, izvještavanjem i kontrolom za odjel financija i računovodstva.
Po potrebi, surađuje s timom na pripremi financijskih izvještaja.
Posjećuje misije u inozemstvu i druga sjedišta organizacije po potrebi.
UVJETI Ekonomski fakultet (bacc., mag., dipl. oec., mr.)
Obično 3+ godine relevantnog iskustva u području ekonomije/računovodstva; ekvivalentna kombinacija relevantnog obrazovanja i iskustva može se zamijeniti prema potrebi
Orijentiranost na detalje i analitičke vještine
Sposobnost prikupljanja, analiziranja i evaluacije činjenica, definiranja problema te donošenja valjanih zaključaka
Sposobnost uspostavljanja i održavanja učinkovitih radnih odnosa s drugim zaposlenicima te jasne i učinkovite komunikacije, usmeno i pismeno
Sposobnost povjerljivog postupanja s osjetljivim informacijama
Tečno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
Spremnost na putovanja i rad u inozemstvu (30% vremena godišnje)
Radno vrijeme: Pon, uto, sri, pet 09:00h – 17:00h Čet 12:00h – 20:00h
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.