Ostale informacije:
OPIS POSLA: Razni administrativni poslovi, upravljanje recepcijom, objektom i svi drugi poslovi recepcije: • Doček i briga o posjetiteljima u uredu te pružanje opće podrške posjetiteljima i odgovaranje na pozive s glavne centrale te održavanje pristojne i profesionalne komunikacije putem telefona, e-maila i pošte. Nužno je odgovaranje i usmjeravanje telefonskih poziva na profesionalan način. • Pružanje opće administrativne podrške uključujući održavanje rasporeda uredskih sastanaka, pomoć pri sastancima na licu mjesta kada je to potrebno. • Povezivanje sa stvaranjem dobavljača i podizanje zahtjeva za plaćanje za dobavljače objekata trećih strana, klijente i ostalo osoblje za kupnje povezane s uredom. • Povezivanje s uredom za upravljanje objektima kako bi se osiguralo sigurno i ugodno uredsko okruženje gdje je to potrebno. • Osmišljavanje i održavanje uredskih sustava za učinkovito rješavanje protoka papira. • Rukovanje dolaznom i odlaznom poštom, paketima i isporukama. UVJETI: • Odlično poznavanje materinjeg, lokalnog jezika. • Tečno pisano i usmeno znanje engleskog jezika. • Poznavanje Microsoft Office aplikacija (Word, Excel, Access, PowerPoint). • Izvrsne usmene i pisane komunikacijske vještine. • Sposobnost timskog rada za postizanje ciljeva tvrtke. • 2 godine radnog iskustva u administraciji u dinamičnom radnom okruženju. • Izvrsne organizacijske vještine.