Recepcioner/ka - administrativni/a asistent/ica HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Vaše odgovornosti: • Korespondencija sa suradnicima, partnerima i klijentima – učinkovito komunicirajte i održavajte profesionalne odnose. • Organizacija sastanaka i poslovnih događaja – planirajte i pratite poslovne termine i događaje. • Organizacija putovanja i sastanaka – koordinirajte i organizirajte poslovna putovanja i sastanke za tim. • Priprema dokumentacije za knjigovodstvo i digitalno evidentiranje ulaznih računa putem e-računa. • Podrška strankama i posjetiteljima – dočekujte posjetitelje s osmijehom i budite prva kontaktna točka tvrtke. • Podrška u procesima ljudskih resursa – surađujte u provedbi HR aktivnosti za zaposlenike. • Održavanje uredske opreme i narudžba materijala – brinite se o uredskim potrepštinama i osigurajte da ništa ne nedostaje. • Zaprimanje i prosljeđivanje pošte – upravljajte dolaznim i odlaznim dokumentima i materijalima tvrtke. • Arhiviranje dokumentacije i vođenje baza podataka – organizirajte i čuvajte poslovnu dokumentaciju. • Ostali administrativni poslovi – pružite opću podršku timu kako biste osigurali da sve teče glatko.
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.