Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Ostale informacije:
Opis posla: Komunikacija s gostima, prijem gostiju•zaprimanje reklamacija gostiju •izvršavanje svakodnevnih radnih zadataka (prijava/odjava gostiju, kontrola i naplata računa, pružanje informacija te briga o ispunjenju zahtjeva gostiju) •efikasno i učinkovito upravljanje recepcijskim/rezervacijskim sustavom •odgovaranje na dolazne pozive i preusmjeravanje poziva •briga o dobrodošlici za sve goste •izrada dnevnih izvještaja •odgovornost za sve događaje na recepciji •dnevno dodjeljivanje smještajnih jedinica prema unaprijed definiranoj strukturi •obavljanje svih poslova vezano za administraciju recepcije •poštivanje procedure rada, propisa i standardnih operacija u radu recepcije •Komunikacija s ostalim odjelima •Rad u smjenama Poslodavac nudi: •rad u multidisciplinarnom timu •dodatne edukacije i stručno usavršavanje •mogućnost profesionalnog razvoja i napredovanje u rastućoj hotelskoj grupaciji •ugodnu i poticajnu radnu atmosferu •rad u modernoj tvrtci koja njeguje suvremene metode rada •Što poslodavac očekuje: •timski rad i fleksibilnost •izražene komunikacijske vještine •samostalnost u obavljanju poslova i rješavanju problema •sposobnost prenošenja znanja i obučavanje drugih •ljubaznost, susretljivost i razumijevanje potreba gostiju više kategorije hotela