Referent administrativne podrške prodaji (m/ž)

4 dana do isteka
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
25.09.2024.
Are you ready to take the next STEP in your career?

Predstavljamo STEP, dinamični novi brend renomirane kompanije Smart Group HR Solutions. Tu smo da Vas vodimo na putu prema uspjehu s uzbudljivim poslovnim prilikama prilagođenim samo Vama.
Referent administrativne podrške prodaji (m/ž)

Naš klijent je uspješna hrvatska tvrtka specijalizirana za plasman i distribuciju različitih proizvoda za industrijske potrebe. Na tržištu su prisutni više od 30 godina, s kupcima na području srednje i jugoistočne Europe. Dugogodišnje iskustvo i  čvrsti odnosi s kupcima i dobavljačima, pozicioniraju našeg klijenta kao proaktivnog, brzog i pouzdanog poslovnog partnera.

U potrazi smo za Referentom administrativne podrške prodaji (m/ž), koji će se pridružiti timu našeg klijenta s uredom u centru Zagreba. 


  • zaprimanje upita i narudžbi od strane kupaca telefonskim ili pisanim putem te njihova obrada
  • slanje narudžbi prema ugovornim partnerima i glavnim dobavljačima
  • unos narudžbi, potvrda o narudžbama te faktura u CRM sustav
  • kontrola rokova i procesa isporuke
  • rješavanje reklamacija kupaca
  • administrativna podrška u procesu ugovaranja novih klijenata
  • praćenje poslovnih planova i aktivnosti, priprema izvještaja o poslovanju
  • drugi poslovi sukladno internim propisima, nalozima poslodavca i potrebama posla
  • prethodno radno iskustvo iz područja administracije i/li podrške prodajnom procesu
  • aktivno korištenje engleskog jezika (u govoru i pismu)
  • vrlo dobro poznavanje rada u MS Office-u
  • izvrsne komunikacijske vještine, ljubaznost i fokus na klijente
  • točnost, preciznost, organizacijske vještine te poštivanje rokova

Zagreb

25. rujan 2024.

Atraktivni paketi i dodatne beneficije

Prijavi se u jednom koraku, na linku!

Dozvola za posredovanje pri zapošljavanju Klasa: UP/I-102-02/09-04/11, ur.br.: 526-08-02-03/2-09-6
Na objavljeni natječaj mogu se prijaviti osobe oba spola.