Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 28.02.2018. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 28.02.2018. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Referent administrativnih i komercijalnih poslova, IT podrška (m/ž)
Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
28.02.2018.
O poslu
Opis radnog mjesta:
Tepih centar je tvrtka koja već 20 godina svojim kupcima, uz profesionalnu uslugu i ljubazno osoblje, nudi najveći izbor tepiha, tepisona, staza, PVC podova, laminata, gazišta, zavjesa, dekora, posteljine, ručnika i ostalog hotelskog programa te kupaonskih garnitura i pribora.
Naš široki i kupcima prilagođeni asortiman nudimo u 7 gradova Hrvatske na više od 9000 m2 prodajnog prostora - u tri salona u Zagrebu dva u Splitu, te po jedan Varaždinu, Rijeci, Osijeku , Zadru i Puli.
Osim maloprodaje Tepih centar već više od 10 godina sve vrste toplih podnih obloga nudi i ugrađuje na objektima sukladno potrebama tržišta – hotelima, poslovnim prostorima, bankama i institucijama te privatnim kućama i apartmanima.
U našoj ponudi imamo široki asortiman svih vrsta zavjesa i dekora, a također nudimo i uslugu izmjere, šivanja i postavljanje istih, kako za hotele tako i za kućanstva.
Zbog širenja poslovanja, pozivamo Vas da se pridružite našem timu na radnom mjestu:
REFERENT ADMINISTRATIVNIH I KOMERCIJALNIH POSLOVA, IT PODRŠKA - mjesto rada Zagreb.
Vaši zadaci:
1. Komercijala
• praćenje statistike (mjesečne, godišnje, specifične) – rekapitulacija u veleprodaji
• praćenje utroška robe i zaliha te prijedlozi narudžbe s voditeljem komercijale
• fakturiranje, arhiviranje, slanje dokumentacije poštom i kontrola primitka otpremnica, storna (knjižnih oznaka), ovjera i ostale komercijalne dokumentacije
• odjave, izlistanja i ulistanja artikala u veleprodaji
• izrada kataloga za veleprodajne kupce prema napucima voditelja
• asistencija u pisanju dopisa, izjava i sličnog
2. Opremanje
• asistencija voditelju građevinske operative (statistika, praćenje operativnog plana podopolaganja, opći poslovi, povezivanje poslova kooperanata)
• priprema, izrada i slanje gradilišne/građevinske dokumentacije (izjave, dozvole, potvrde…)
• izrada građevinskih situacija (privremene, okončane) te vođenje evidencije/arhive i kontrola primitka potvrđenih otpremnica, situacija i ostale dokumentacije
• izrada faktura, predujmova, storno računa, storno računa za predujam i ostalog
• povezivanje računa kooperanata s ulaznim računima dobavljača (repromaterijal)
• implementacija softverskog rješenja, unos i kontrola radnih naloga komercijalista
• statistika i provjera izvršenih kvadratura objekata
• priprema dokumentacije za javne natječaje
3. IT podrška / help desk
• e-mail asistencija / Mail server (otvaranje računa, stvaranje mailing grupa, kontrola zauzeća prostora, brisanje računa, preusmjeravanja…)
• analiza računa vanjskog pružatelja informatičkih usluga
• servis i podešavanje mobitela, tableta, računala, printera
• helpdesk – rješavanje raznolikih problema djelatnika s Office paketima i Windows OS-om
Naš široki i kupcima prilagođeni asortiman nudimo u 7 gradova Hrvatske na više od 9000 m2 prodajnog prostora - u tri salona u Zagrebu dva u Splitu, te po jedan Varaždinu, Rijeci, Osijeku , Zadru i Puli.
Osim maloprodaje Tepih centar već više od 10 godina sve vrste toplih podnih obloga nudi i ugrađuje na objektima sukladno potrebama tržišta – hotelima, poslovnim prostorima, bankama i institucijama te privatnim kućama i apartmanima.
U našoj ponudi imamo široki asortiman svih vrsta zavjesa i dekora, a također nudimo i uslugu izmjere, šivanja i postavljanje istih, kako za hotele tako i za kućanstva.
Zbog širenja poslovanja, pozivamo Vas da se pridružite našem timu na radnom mjestu:
REFERENT ADMINISTRATIVNIH I KOMERCIJALNIH POSLOVA, IT PODRŠKA - mjesto rada Zagreb.
Vaši zadaci:
1. Komercijala
• praćenje statistike (mjesečne, godišnje, specifične) – rekapitulacija u veleprodaji
• praćenje utroška robe i zaliha te prijedlozi narudžbe s voditeljem komercijale
• fakturiranje, arhiviranje, slanje dokumentacije poštom i kontrola primitka otpremnica, storna (knjižnih oznaka), ovjera i ostale komercijalne dokumentacije
• odjave, izlistanja i ulistanja artikala u veleprodaji
• izrada kataloga za veleprodajne kupce prema napucima voditelja
• asistencija u pisanju dopisa, izjava i sličnog
2. Opremanje
• asistencija voditelju građevinske operative (statistika, praćenje operativnog plana podopolaganja, opći poslovi, povezivanje poslova kooperanata)
• priprema, izrada i slanje gradilišne/građevinske dokumentacije (izjave, dozvole, potvrde…)
• izrada građevinskih situacija (privremene, okončane) te vođenje evidencije/arhive i kontrola primitka potvrđenih otpremnica, situacija i ostale dokumentacije
• izrada faktura, predujmova, storno računa, storno računa za predujam i ostalog
• povezivanje računa kooperanata s ulaznim računima dobavljača (repromaterijal)
• implementacija softverskog rješenja, unos i kontrola radnih naloga komercijalista
• statistika i provjera izvršenih kvadratura objekata
• priprema dokumentacije za javne natječaje
3. IT podrška / help desk
• e-mail asistencija / Mail server (otvaranje računa, stvaranje mailing grupa, kontrola zauzeća prostora, brisanje računa, preusmjeravanja…)
• analiza računa vanjskog pružatelja informatičkih usluga
• servis i podešavanje mobitela, tableta, računala, printera
• helpdesk – rješavanje raznolikih problema djelatnika s Office paketima i Windows OS-om
Vrsta posla:
stalni radni odnos
Županija:
O zaposleniku
Znanja i kvalifikacije:
Vaš Profil:
• VŠS/VSS
• Izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
• Poznavanje njemačkog jezika je prednost
• Izvrsno znanje rada na računalu (iskustvo rada u ERP sustavima je prednost)
• Minimalno 3-5 godina iskustva na sličnim poslovima
• Vozačka dozvola B kategorije
• Visoko razvijene komunikacijske vještine
• Vještina koordiniranja zadataka unutar tima
• Visoka razina organiziranosti i odgovornosti
Ako ste zainteresirani za rad u dinamičkoj, poticajnoj radnoj okolini i prepoznajete se u gore opisanom radnom mjestu nudimo vam stimulativna primanja u srazmjeru s vašim ostvarenim rezultatima te konstantu profesionalnu edukaciju s mogućnošću napredovanja.
Zašto otići u inozemstvo kad iste uvjete možete ostvariti i kod kuće?!
Napomena kontaktirat ćemo samo kandidate iz užeg kruga odabira koji će biti pozvani
Natječaj je otvoren do 28.02.2018.
Početak rada odmah, rad na neodređeno.
Svoje životopise s prijavom za posao šaljite na:
E-mailom na: [email protected]
Ili
Standardnom poštom na:
Tepih-centar d.o.o.
Slavonska avenija 19B
10132 Zagreb
• VŠS/VSS
• Izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu
• Poznavanje njemačkog jezika je prednost
• Izvrsno znanje rada na računalu (iskustvo rada u ERP sustavima je prednost)
• Minimalno 3-5 godina iskustva na sličnim poslovima
• Vozačka dozvola B kategorije
• Visoko razvijene komunikacijske vještine
• Vještina koordiniranja zadataka unutar tima
• Visoka razina organiziranosti i odgovornosti
Ako ste zainteresirani za rad u dinamičkoj, poticajnoj radnoj okolini i prepoznajete se u gore opisanom radnom mjestu nudimo vam stimulativna primanja u srazmjeru s vašim ostvarenim rezultatima te konstantu profesionalnu edukaciju s mogućnošću napredovanja.
Zašto otići u inozemstvo kad iste uvjete možete ostvariti i kod kuće?!
Napomena kontaktirat ćemo samo kandidate iz užeg kruga odabira koji će biti pozvani
Natječaj je otvoren do 28.02.2018.
Početak rada odmah, rad na neodređeno.
Svoje životopise s prijavom za posao šaljite na:
E-mailom na: [email protected]
Ili
Standardnom poštom na:
Tepih-centar d.o.o.
Slavonska avenija 19B
10132 Zagreb
Minimalna stručna sprema:
Viša škola
Strani jezik:
engleski
Vozačka dozvola:
B
Poznavanje rada na računalu:
dobro
Potrebno radno iskustvo:
tri godine