Ovaj oglas je istekao 31.10.2023. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Referent financija, računovodstva i prodaje (m/ž)
O poslu
Od prvog dana naš uspjeh se zasniva na korektnom partnerskom odnosu s našim kupcima, dobavljačima, servisima i ostalim poduzećima s kojima radimo, zbog čega tvrtka HRGIĆ d.o.o. uspješno održava dugogodišnju suradnju sa svojim partnerima.
Aktivan smo tim od 5 ljudi, pozitivan i ako se prepoznajete u takvom okruženju onda ste pravi kandidat za posao koji vam nudimo.
Opis posla
Osnovni dio posla se odnosi na financijsko-računovodstveni dio, dok drugi dio posla može biti u prodaji, naručivanju i pripremi robe, izradi planova, grafičkoj obradi, unosu podataka na web stranici tvrtke, itd. ovisno o znanjima i preferencijama radnika te potrebi posla.
Zadaci radnog mjesta:
- računovodstveni poslovi: konta potraživanja, konta obveza prema dobavljačima, izvješćivanje i bankarstvo, praćenje računa po dospijeću plaćanja i izrada naloga
- zaprimanje, kontrola i arhiviranje dokumentacije za knjigovodstvo
- unos i knjiženje URA i izvoda, priprema platnih naloga
- obračun putnih naloga i gotovinskih blagajni
- evidencija i usklada kupaca i dobavljača
- JOPPD obrasci, SNU, mjesečni izvještaji za Intrastat i Fond za zaštitu okoliša
- pravovremena i točna isporuka obračuna plaća, porezi iz obračuna plaće, troškovi djelatnika
- izvršavanje administrativnih poslova u vezi s kadrovskim promjenama
- priprema financijskih podataka prije unosa u poslovne knjige i izrade god. financijskog izvještaja
- komunikacija sa kupcima oko prodajnog programa, cijena, uvjeta suradnje i pravovremenog plaćanja računa
- priprema robe i popratne dokumentacije za isporuku uređaja iz našeg prodajnog programa
- osvježavanje sadržaja i proizvoda na web stranici tvrtke
- ugodna i poticajna radna atmosfera
- jednosmjenski rad od 8 do 16 sati uz slobodne vikende
- stimulacija za iznimne rezultate u poslu
- plaćeno dopunsko zdravstveno osiguranje za radnika za cijelu godinu
- božićnica
O zaposleniku
- SSS/VŠS/VSS
- minimalno 5 godina iskustva na sličnim poslovima
- poznavanje engleskog jezika
- vrlo dobro poznavanje MS Office paketa
- komunikativnost i dobre organizacijske sposobnosti
Od kandidata očekujemo odgovornost u radu, spremnost na timski rad i zajedničko rješavanje problema, inicijativnost i praćenje zakonskih propisa koji se odnose na ponuđeno radno mjesto.