Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 02.08.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Referent/ica evidencije korisnika i fakturist  HZZ OGLAS

Oglas je istekao
Poslodavac:
MED EKO SERVIS društvo s ograničenom odgovornošću za obavljanje komunalnih djelatnosti
Kategorija:
Mjesto rada:
Pomer
Rok prijave:
02.08.2024.

O poslu

Mjesto rada:
POMER, ISTARSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Razina obrazovanja:
Srednja škola 4 godine
Radno iskustvo:
1 godinu
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; zamjena
Radno vrijeme:
Puno radno vrijeme
Smještaj:
Nema smještaja
Prijevoz:
U cijelosti
Vozački ispit:
Kategorija B
Poslodavac:
MED EKO SERVIS društvo s ograničenom odgovornošću za obavljanje komunalnih djelatnosti
Kontakt:
pisana zamolba: Pomer 1, Pomer
e-mailom: [email protected]
Ostale informacije:
Opis poslova i uvjeti: redovito analizira potraživanja i usklađuje kartice kupaca/korisnika
brine o naplati potraživanja u stalnom kontaktu sa korisnicima usluga
kupcima šalje izvatke otvorenih stavaka
sastavlja i šalje opomene prema dužnicima
sastavlja redovita izvješća o naplati potraživanja
temeljem procedure predlaže pokretanje ovršnih postupaka
predlaže sklapanje sporazuma sa dužnicima
pribavlja identifikacijske podatke o dužnicima od nadležnih tijela
vodi i nadzire uspostavljanje sustava za digitalno praćenje broja pražnjena spremnika (čipiranje) kao i sustava za evidenciju pražnjenja polupodzemnih spremnika
brine za održavanje i pravilno funkcioniranje softverskog dijela sustava za digitalnu evidenciju broja pražnjenja
odgovoran je za unos novih korisnika u sustav na način da zaprima i obrađuje prijavu
predlaže poboljšanja u svom djelokrugu rada
rad sa strankama
vrši fakturiranje naknada za dodjelu grobnih mjesta
izdaje izlazne račune – uplatnice, evidentira uplate preko žiro računa Društva, te kontrolira i usklađuje kartice korisnika usluge održavanja groblja
vrši ostale poslove po nalogu voditelja računovodstva i voditelja odjela zajedničkih službi
dobro poznavanje rada na računalu (Microsoft Office)

Stručna sprema: SSS Smjer: ekonomski, gimnazija, upravni Radno iskustvo: 1 godina
Uz prijavu na Javni natječaj, kandidati su dužni priložiti sljedeću dokumentaciju: životopis,
dokaz o stečenoj stručnoj spremi (preslika svjedodžbe)
izvadak iz elektroničke radne knjižice

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan je u prijavi na Javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje tog prava, dužan je uz prijavu na Javni natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju uvjeta iz Javnog natječaja, kao i rješenje odnosno potvrdu o priznatom statusu na temelju kojeg ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.). Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju, sukladno čl. 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN 121/17, 98/19, 84/21), uz prijavu na Javni natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz Javnog natječaja, dužni su priložiti i dokaze o ispunjavanju uvjeta prednosti prema citiranoj odredbi navedenog Zakona. Popis dokaza za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljen je na internetskoj stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske putem sljedeće poveznice: https://branitelji.gov.hr/15-kako-se-ostvaruje-pravo-prednosti-pri-zaposljavanju-prema- zakonu-o-hrvatskim-braniteljima-iz-domovinskog-rata-i-clanovima-njihovih-obitelji/2166 Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju, sukladno čl. 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20), uz prijavu na Javni natječaj, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta iz Javnog natječaja, dužni su priložiti i dokaz o invaliditetu.
Podnošenjem prijave na Javni natječaj, kandidati daju svoju suglasnost društvu MED EKO SERVIS d.o.o. da osobne podatke navedene u prijavi prikuplja, obrađuje i pohranjuje u svrhu provođenja selekcijskog postupka i zapošljavanja te da ih može koristiti u svrhu kontaktiranja kandidata, objave na internetskim stranicama i oglasnoj ploči te sklapanja ugovora. Sve pristigle prijave bit će zaštićene od pristupa neovlaštenih osoba te pohranjene na sigurno mjesto i čuvane u skladu s uvjetima i rokovima predviđenim zakonskim propisima te aktima i odlukama voditelja obrade – društva MED EKO SERVIS d.o.o.
Potpunom prijavom smatra se prijava koja sadrži svu traženu dokumentaciju navedenu u ovom Javnom natječaju. Kandidati koji udovoljavaju uvjetima iz Javnog natječaja bit će pozvani na razgovor putem e-mail adrese navedene u prijavi ili pozivom na broj telefona/mobitela. Za kandidate koji ne pristupe razgovoru smatrat će se da su povukli svoju prijavu na Javni natječaj.
MED EKO SERVIS d.o.o. pridržava pravo poništiti Javni natječaj u cijelosti ili djelomično, bez obrazloženja. Izrazi koji se koriste u ovom Javnom natječaju, a koji imaju rodno značenje, odnose se na jednaki način i na muški i na ženski rod, bez obzira na to u kojem su se rodu koristili. Ovaj Javni natječaj objavljuje se na internetskoj stranici Društva www.medekoservis.hr , web stranice Općine Medulin www.medulin.hr te putem Hrvatskog zavoda za zapošljavanje
Podaci su preuzeti sa:
Šifra radnog mjesta:
145507559
HZZ

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.