Referent/ica za opće i administrativne poslove HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Vrši opću koordinaciju rada ureda direktora i administracije;
Samostalno obavlja poslove korespodencije, sastavljanja dopisa, pisanih prepiski tekstova, dopisa i ugovora na zahtjev direktora i rukovoditelja sektora, te priprema i prilagođava dokumente i izvještaje uz korištenje Microsoft Office paketa;
Izrađuje izvješća o nedostatku ili neriješenosti dokumenata na osnovi evidencija koje vodi;
Komunicira sa strankama i poslovnim partnerima (osobno ili telefonom, elektronskom poštom i dr.) i vodi brigu o protokolarnim pitanjima kod primanja posjetitelja;
Dostava dokumentacije i pošte unutar i van poduzeća;
Unos i obrada potrebnih podataka u računalni sustav poduzeća;
Raspodjela ulaznih računa po mjestu troška, preuzimanje ovjerenih računa za računovodstvo;
Uparivanje skladišnih primki sa računima;
Prema potrebi obavlja poslove popunjavanja ugovora o radu, rješenja, odluka i potvrda za radnike, vrši prijave i odjave radi ostvarivanja prava na zdravstvenu zaštitu i mirovinsko osiguranje, te ostale poslove vezane uz radne odnose radnika;
Prema potrebi radi i druge administrativne poslove.
Izvrsno poznavanje MS Office;
Upravno i ekonomsko usmjerenje je prednost;
Ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rok;
Prijavi je potrebno priložiti životopis, uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci te dokaz o radnopravnom statusu (elektronički zapis HZMO-a)
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.