Ovaj oglas je istekao 16.09.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Referent / referentica za administrativno komunalne poslove HZZ OGLAS
O poslu
obavlja administrativne poslove i zadatke Odsjeka, priprema poštu za otpremu, dostavlja predmete za arhiviranje te iste skenira, arhivira predmete Odsjeka iz prethodnih godina kao i materijale za Gradonačelnika
sudjeluje u realizaciji informatičkih projekata na razini Grada iz svoje domene – objavljuje tekstove, slike na WEB portalu Upravnog odjela te ih ažurira
obavlja jednostavnije administrativne i druge poslove u svezi svih postupaka naplate iz nadležnosti Odsjeka, obavlja prijepise za potrebe nadređenih i umnožava dokumentaciju, te vrši evidenciju prisutnosti djelatnika na radu, evidenciju korištenja automobila i trebovanje uredskog materijala
obavlja i druge poslove po nalogu voditelja Odsjeka i pročelnika
Stručni uvjeti: srednja stručna sprema društvene, tehničke, zdravstvene ili humanističke struke ili gimnazija
najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
poznavanje rada na računalu
položen državni ispit
Uz prijavu na natječaj, kandidati su dužni priložiti: životopis,
dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku domovnice ili osobne iskaznice),
dokaz o stručnoj spremi (presliku svjedodžbe o završenoj srednjoj školi); kandidati koji su stručnu spremu stekli u inozemstvu trebaju priložiti rješenje o nostrifikaciji odnosno priznavanju inozemne kvalifikacije iz kojega je vidljivo koji je to stupanj i razina obrazovanja i s kojim je stupnjem odnosno razinom obrazovanja to u Republici Hrvatskoj izjednačeno
presliku svjedodžbe o položenom državnom ispitu (ukoliko kandidati imaju položen državni ispit),
dokaz o ukupnom radnom iskustvu (ispis elektroničkog zapisa o radno pravnom statusu ili e-radna knjižica koja se vodi pri Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje) koji između ostalih podataka, mora sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu i trajanju staža osiguranja
dokaz o radnom iskustvu ostvarenom na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje jedne godine; dokaz treba sadržavati vrstu poslova koju je kandidat obavljao, vrstu stručne spreme tih poslova i razdoblje u kojem je obavljao te poslove (preslika ugovora, rješenja ili potvrde poslodavca), a koje je evidentirano u elektroničkom zapisu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
uvjerenje suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od tri mjeseca),
vlastoručno potpisanu izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (izjavu nije potrebno ovjeravati).
Podatke o plaći radnog mjesta, načinu obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata, području provjere te pravnim i drugim izvori za pripremanje kandidata za tu provjeru možete pronaći na sljedećem linku: Natječaji za zapošljavanje – Grad Rijeka
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.