Samostalni računovođa (m/ž)
O poslu
Za klijenta, njemačko-hrvatsku industrijsku i trgovinsku komoru (AHK) koja je dio svjetske mreže 150 vanjskotrgovinskih komora i delegacija njemačkog gospodarstva u 93 zemlje, tražimo proaktivnu i odgovornu osobu za rad na poziciji:
Samostalni računovođa (m/ž)
(Zagreb)
Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora posluje u Hrvatskoj s uredom u Zagrebu (blizina Autobusnog kolodvora).
Za potrebe svojih klijenata, komora pruža usluge servisa obnašajući sve knjigovodstvene poslove i obračune plaća. Njihovi klijenti su tvrtke kćeri njemačkih kompanija koje posluju u Hrvatskoj. Tvrtke su registrirane, a radnici su zaposleni i rade u Hrvatskoj tako da se u radu primjenjuju sva pravila hrvatskih propisa, poreznih pravila kao i zakonskih regulativa. S obzirom na komunikaciju s klijentima, nužno je poznavanje engleskog jezika, dok će znanje njemačkog jezika činiti veliku prednost.
Nova osoba pridružit će se timu od petero iskusnih kolega te će imati osiguranu edukaciju i mentorstvo. U odabiru kandidatapresudnu ulogu u odabiru imat će iskustvo sa idućim zadacima:
• vođenje poslovnih knjiga - unos i praćenje transakcija, vođenje evidencije prihoda, rashoda, imovine, usklada bankovnih izvoda
• obračun poreza - izračun i priprema PDV-a, poreza na dohodak i dobit
• praćenje budžeta - praćenje potrošnje i odstupanja
• revizija - priprema za redovne revizije i suradnja s revizorima
• izvještavanje - izrada financijskih i statističkih izvještaja za potrebe klijenata, Porezne uprave, Fine, HNB-a i Državnog zavoda za statistiku
• obračun plaća -za radnike prijavljene u Hrvatskoj
Početak rada:
Bit će definiran prema mogućnostima odabranog kandidata za radno mjesto te dogovorenom otkaznom roku.
• ugovor na neodređeno vrijeme sklopljen s njemačko-hrvatskom industrijskom i trgovinskom komorom
• klizno radno vrijeme s početkom između 7 i 9h od ponedjeljka do petka
• mogućnost povremenog rada od kuće
• naknadu za prijevoz prema mjestu stanovanja
• dodatne bonuse i nagrade za radne rezultate
• mogućnost stručnog razvoja kroz edukacije te mogućnost usavršavanja znanja iz područja izrade završnog računa, bilance i RDG-a
O zaposleniku
Uvjeti:
• poznavanje engleskog ili njemačnog jezika u usmenoj i pisanoj komunikaciji
• završeno obrazovanje ekonomskog smjera
• prethodno iskustvo rada na radnom mjestu bilancista, knjigovođe, računovođe
• poznavanje MS Office paketa s naglaskom na Excel
• iskustvo u radu s nekim od softvera za potrebe računovodstva
Komora u svojem radu koristi programe Synesis i Odoo.
Selekcijski postupak:
• prilikom prijave svakako je potrebno priložiti ažurirani životopis (na hrvatskom, engleskom ili njemačkom jeziku)
• u slučaju zadovoljavanja uvjeta za radno mjesto, prvotno će Vas kontaktirati članovi Electus DGS agencije za više detalja o natječaju te dogovor prvog video razgovora
• drugi krug razgovora bit će dogovoren s klijentom za uži krug kandidata
Prijava na natječaj:
• za prijavu na natječaj molimo Vas da popunite upitnik u nastavku
• priložite životopis na hrvatskom ili engleskom jeziku, a ako imate spreman i životopis na njemačkom jeziku otvorena je mogućnost da i njega priložite u prijavi
Po zaprimanju, prijave odmah obrađujemo. U slučaju teškoća sa slanjem prijave ili dodatnih upita, slobodno nam se obratite na e-mail adresu [email protected] s napomenom na koji natječaj se prijavljujete.
Unaprijed zahvaljujemo na Vašem interesu i prijavi!
ELECTUS DGS d.o.o. za privremeno zapošljavanje je evidentiran u Knjigu evidencije Agencija za privremeno zapošljavanje pod brojem 7/04 pri Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva. Upisan u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod br. Tt-03/9057-2.