Samostalni referent lokalne nabave (m/ž)

9 dana do isteka

O poslu

Opis radnog mjesta:
Samostalni referent lokalne nabave (3 osobe)

Opis poslova i radnih zadataka:
- izvodi pravovremenu nabavu materijala i usluga, prvenstveno za remonte i veće investicije
- samostalno i aktivno sudjeluje u projektima i stručnim komisijama
- učinkovito izvodi sve radne zadatke u procesu nabave od preuzimanja zahtjeva do zaključivanja predmeta i arhiviranja dokumentacije
- nabavu izvodi sukladno sa važećim postupcima nabave, tehničkim zahtjevima i zahtjevima za kvalitetu
- samostalno provodi pismene i usmene pregovore i u engleskom jeziku
- priprema prijedloge za izbor najugodnijih dobavljača na osnovi ponuda i pri tome sudjeluje sa inicijatorima zahtjeva te brine za izvođenje administrativnog dijela nabavnog i ugovornog procesa
- samoinicijativno djeluje u smislu poboljšanja svog opsega rada i izmjene informacija sa ostalim organizacijskim jedinicama

Trajanje zaposlenja:
Određeno vrijeme od 12 mjeseci
Vrsta posla:
rad na određeno vrijeme
Država:
Slovenija

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Stručna sprema:
6/2 razina iz područja ekonomije ili prava

Radno iskustvo:
12 mjeseci

Jezici:
napredno pismeno i usmeno znanje engleskog jezika (minimum na razini B2)

Računalna znanja:
- napredno poznavanje programa za obradu teksta i tablica
- osnovno poznavanje operacijskih sustava i baza podataka

Vozački ispit:
B kategorija

Zdravstvena sposobnost:
Opća zdravstvena sposobnost

Kandidati dostavljaju molbu, životopis i dokaz o stručnoj spremi
na adresu:
   Nuklearna elektrarna Krško, d.o.o.
   Vrbina 12, 8270 Krško, R Slovenija ili
• po elektronskoj pošti na adresu: [email protected]

Svi prilozi moraju biti u pdf formatu.

Kontaktna osoba: Igor Fifnja, tel. 00 386 7 4802 317.
Minimalna stručna sprema:
Viša škola
Strani jezik:
engleski
Vozačka dozvola:
B
Poznavanje rada na računalu:
napredno
Potrebno radno iskustvo:
jedna godina

Kontakt podaci poslodavca

Adresa:
Vrbina 12, 8270 Krško
Županija:
Inozemstvo
Država:
Slovenija
Internet adresa: