Savjetnik/ica u korisničkoj podršci HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
mogućnost zaposlenja osobe sa invaliditetom
Što ti nudimo: Međunarodnu kulturu koja cijeni ravnotežu između posla i privatnog života.
Opušten i prijateljski stil vođenja.
Podržavajuće radno okruženje i timski rad na svim razinama.
Kontinuirano usavršavanje putem naše platforme za e-učenje – Transcom University.
Plaćenu edukaciju prije početka rada.
Ugovor na određeno (6 mjeseci, uz mogućnost produljenja) s fleksibilnim radnim vremenom od 8 do 22 sata i dva slobodna dana tjedno.
Opciju rada od kuće.
Mogućnost izbora radnog vremena: 20h, 30h, 35h ili 40h tjedno.
Pridruži nam se kao savjetnik za korisničku podršku u području telekomunikacija!
Što ćeš raditi: Pružati tehničku podršku korisnicima vezano za ADSL i telefonske usluge.
Raditi iz Pule ili iz udobnosti svog doma.
Kvalifikacije i vještine koje tražimo: Završena srednja škola ili odgovarajuća kvalifikacija.
Poželjno iskustvo u korisničkoj podršci ili sličnim poslovima.
Izražena sposobnost rješavanja problema.
Odlične komunikacijske vještine i usmjerenost na korisnika.
Dobro poznavanje osnovnih informatičkih alata i rada s paketom MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.