Ovaj oglas je istekao 10.04.2025. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Savjetnik / savjetnica za geodetske poslove ii HZZ OGLAS
Nagrade i certifikati
O poslu
mogućnost zaposlenja osobe sa invaliditetom
Rješava složene predmete iz područja upravljanja državnom imovinom, posebno one koji se odnose na uređivanje katastarskih, vlasničkih i drugih imovinsko-pravnih odnosa na nekretninama povjerenim na upravljanje.
Rješava probleme iz djelokruga Odsjeka uz upute i nadzor voditelja Odsjeka.
Vrši provjeru i identifikaciju katastarskih i zemljišno-knjižnih podataka državne imovine dobivene na upravljanje i županijske imovine.
Vrši pregled i kontrolu geodetskih elaborata u pogledu kojih se traži izdavanje suglasnosti Županije sukladno zakonskoj regulativi.
Vrši terenske identifikacije nekretnina, kao i izvide stanja nekretnina u katastru i zemljišnim knjigama.
Prati stanje u području povjerenih poslova upravljanja državnom imovinom, osobito u pogledu provođenja zakona i drugih propisa te primjera dobre prakse.
Surađuje u izradi akata iz područja upravljanja državnom imovinom, posebice u dijelu koji se odnosi na geodetske poslove, kao i izradi prijedloga i primjedbi na nacrte zakona i podzakonskih akata.
Sudjeluje u postupcima katastarske izmjere nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske
Sudjeluje u složenim aktivnostima vezanima uz postupak izrade prostornih planova, izdavanja suglasnosti u postupku ishođenja akata prostornog uređenja i gradnje, geodetskih elaborata i drugim postupcima kojima se izravno i/ili neizravno utječe na državnu imovinu.
Obrađuje predstavke i pritužbe građana i drugih subjekata.
Surađuje s nadležnim ministarstvima i drugim institucijama i pravnim osobama u okviru djelokruga Odsjeka u povjerenim poslovima upravljanja državnom imovinom.
Sudjeluje u pripremi, izradi, prikupljanju podataka, implementaciji, ažuriranju i korištenju informacijskog sustava iz djelokruga rada Odsjeka.
Pravovremeno dostavlja sve podatke o promjenama statusa imovine u svrhu ažurnog vođenja registara.
Sustavno prati zakone, druge propise i stručnu literaturu.
Obavlja i druge poslove koje mu povjeri voditelj Odsjeka i pročelnik.
Pročelnik Upravnog odjela za upravljanje imovinom i imovinsko – pravne poslove Primorsko-goranske županije, temeljem odredbe članka 17. i 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (''Narodne novine'' broj 86/08, 61/11, 4/18, 96/18 i 112/19) raspisuje J A V N I N A T J E Č A J za prijam u službu na neodređeno vrijeme u Upravni odjel za upravljanje imovinom i imovinsko – pravne poslove Primorsko-goranske županije, na radna mjesta: 1. SAVJETNIK / SAVJETNICA ZA GEODETSKE POSLOVE II - 1 izvršitelj / izvršiteljica na neodređeno vrijeme uz obvezni probni rad u trajanju od tri mjeseca. Posebni uvjeti: sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij geodetske struke
najmanje 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima
položen državni ispit
rad na računalu
vozačka dozvola B kategorije
Akademski naziv ili stručni naziv ili akademski stupanj stečen prema propisima koji su bili na snazi prije stupanja na snagu Zakona o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti („Narodne novine“ broj 119/22), u smislu prava koja iz toga proizlaze, izjednačen je s odgovarajućim akademskim ili stručnim nazivom ili akademskim stupnjem utvrđenim Zakonom o akademskom i stručnom nazivu i akademskom stupnju („Narodne novine“ broj 123/23). Osim navedenih posebnih uvjeta, kandidati / kandidatkinje moraju ispunjavati i opće uvjete za prijam u službu utvrđene člankom 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (punoljetnost, hrvatsko državljanstvo, zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima), a za njihov prijam u službu ne smiju postojati zapreke iz članka 15. i 16. istog Zakona. Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola. Natjecati se mogu i kandidati / kandidatkinje koji nemaju položen državni ispit, uz obvezu da kandidat / kandidatkinja koji bude primljen u službu, ispit položi u zakonskom roku. Za radno mjesto pod brojem 1. „Savjetnik / Savjetnica za održavanje i izgradnju objekata II“, natjecati se mogu i kandidati / kandidatkinje koji nemaju položen opći dio stručnog ispita za stručnjaka zaštite na radu, uz obvezu da kandidat / kandidatkinja koji bude primljen u službu, ispit položi u roku od godine dana od dana početka rada. Ako kandidat / kandidatkinja ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan / dužna je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, u kojem slučaju imaju prednost u odnosu na ostale kandidate / kandidatkinje samo pod jednakim uvjetima. Kandidati / kandidatkinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 101. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (''Narodne novine'' broj 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze o ostvarivanju prava prednosti prilikom zapošljavanja iz članka 103. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, navedenim na stranicama Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843 . Kandidati / kandidatkinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 47. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (''Narodne novine'' broj 84/21), uz prijavu na javni natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze o ostvarivanju prava prednosti prilikom zapošljavanja iz članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata, navedenim na stranicama Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843 . Kandidati / kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13, 152/14, 39/18 i 32/20) dokazuju to odgovarajućom javnom ispravom o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.). Kandidati / kandidatkinje koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ broj 33/92, 77/92, 86/92-pročišćeni tekst, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13 i 98/19), dokazuju to rješenjem ili potvrdom o priznatom statusu iz koje je vidljivo to pravo, potvrdom o nezaposlenosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje izdanom u vrijeme trajanja ovog Javnog natječaja, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.). Za kandidate / kandidatkinje prijavljene na natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, provesti će se prethodna provjera znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua. Ako pozvani kandidat / kandidatkinja ne pristupi testiranju i/ili intervjuu, smatrati će se da je povukao / povukla prijavu na natječaj. Na mrežnoj stranici Primorsko-goranske županije: www.pgz.hr , objaviti će se opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava, način i vrijeme obavljanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata / kandidatkinja, područje provjere te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata / kandidatkinja za tu provjeru. Na istoj mrežnoj stranici te na oglasnoj ploči Upravnog odjela za upravljanje imovinom i imovinsko – pravne poslove Primorsko-goranske županije na adresi u Rijeci, Slogin kula 2, objaviti će se vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata / kandidatkinja, najmanje 5 dana prije održavanja provjere. Izabrani kandidat / kandidatkinja pozvati će se da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu, dostavi uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta i uvjerenje nadležnog suda da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, a u slučaju nedostavljanja traženih isprava u ostavljenom roku, smatrati će se da je osoba odustala od prijma u službu. U pisanoj prijavi na Javni natječaj potrebno je navesti: - osobne podatke (ime i prezime, OIB, adresa stanovanja, broj telefona, odnosno mobitela, po mogućnosti e-adresa), - naziv i broj radnog mjesta za koje se podnosi prijava. Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati. Kandidati / kandidatkinje obvezni su uz prijavu priložiti: životopis
dokaz o hrvatskom državljanstvu;
dokaz o ispunjavanju uvjeta stupnja obrazovanja i struke, a kandidati koji su stručnu spremu stekli u inozemstvu trebaju priložiti rješenje o nostrifikaciji, odnosno priznavanju inozemne kvalifikacije iz kojega je vidljivo koji je to stupanj i razina obrazovanja i s kojim je stupnjem, odnosno razinom obrazovanja to u Republici Hrvatskoj izjednačeno;
dokaz o radnom stažu (elektronički zapis ili potvrdu o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje koji mora sadržavati podatke o: poslodavcu, osnovi osiguranja, početku i prestanku osiguranja, radnom vremenu, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi te trajanju staža osiguranja);
dokaz o traženom radnom iskustvu od najmanje 3 godine ostvarenom na odgovarajućim poslovima, koji sadrži vrstu poslova koju je kandidat obavljao, vrstu stručne spreme tih poslova i razdoblje u kojem je obavljao te poslove (potvrda dosadašnjih poslodavaca o vrsti poslova i trajanju radnog odnosa, preslika ugovora o radu, rješenja i sl. iz kojih mora biti vidljivo ostvareno radno iskustvo na poslovima tražene stručne spreme i struke), a koje je evidentirano u elektroničkom zapisu ili potvrdi Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje;
preslik vozačke dozvole za B kategoriju;
dokaz o promjeni osobnog imena, ako je ono mijenjano u odnosu na isprave koje se prilažu uz prijavu (vjenčani ili rodni list i sl.);
ukoliko kandidati / kandidatkinje imaju položen državni ispit dužni su dostaviti dokaz o položenom državnom ispitu (preslik uvjerenja odnosno svjedodžbe);
samo za radno mjesto pod brojem 1.: ukoliko kandidati / kandidatkinje imaju položen opći dio stručnog ispita za stručnjaka zaštite na radu, dužni su dostaviti dokaz o tome;
kandidati / kandidatkinje kojima je prestala služba u nekom od upravnih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, dužni su dostaviti i vlastoručno potpisanu izjavu da ne postoje zapreke za njihov prijam u službu propisane člankom 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Isprave se prilažu u neovjerenom presliku, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik. Pisane prijave na Javni natječaj, podnose se u roku od 8 dana od dana objave Javnog natječaja, neposredno u pisarnicu Primorsko-goranske županije ili preporučeno putem pošte na adresu: Primorsko-goranska županija, Rijeka, Riva 10, s naznakom: „Javni natječaj za prijam u službu u Upravni odjel za upravljanje imovinom i imovinsko – pravne poslove“ uz navođenje naziva i broja radnog mjesta za koje se podnosi prijava. Osoba koja ne podnese pravodobnu i/ili urednu prijavu ili za koju se utvrdi da ne ispunjava formalne uvjete iz Javnog natječaja, neće se smatrati kandidatom / kandidatkinjom prijavljenim na Javni natječaj. Urednom prijavom smatra se vlastoručno potpisana prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u Javnom natječaju. O rezultatima Javnog natječaja kandidati / kandidatkinje bit će obaviješteni u zakonskom roku.

Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2025, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.