Savjetnik za krstarenja (m/ž)

5 dana do isteka

O poslu

Opis radnog mjesta:
Pridruži se Svijetu krstarenja i doživi više!

S više od 17 godina iskustva u regiji te 9 godina u Hrvatskoj, naša agencija s ljubavlju i predanošću stvara jedinstvena i nezaboravna putnička iskustva. Naš profesionalni i entuzijastični tim specijalista za krstarenja brine se da svako putovanje postane nezaboravna avantura. Kako bismo nastavili širiti horizonte, tražimo pojačanje u našem timu!

Ako tražiš inspirativan posao u dinamičnom okruženju, pridruži nam se! Trebamo kreativne i energične ljude s inovativnim idejama i strašću za stvaranjem. Postani dio našeg tima i zajedno ćemo stvarati nezaboravne priče!

Privlači li te svijet u kojem se stvaraju uspomene i skupljaju nezaboravna iskustva? Uvijek si ti ta osoba koja preuzima inicijativu u planiranju odmora i uživaš u pričama s putovanja uz kavu? Ako ti ne smeta što se naš ured ponekad pretvori u užurbani kaos nalik iskrcavanju u Civitavecchiji, nastavi čitati!

Zašto se pridružiti nama?
• Odlična ekipa: Društveni smo, povezani i imamo sjajan smisao za humor. Ponekad se smijemo i najdosadnijim forama (kao onoj da krstarenje nije zabavno).
• Dinamičan posao: Kod nas nema dosadnih dana! Možeš započeti s administracijom, a završiti istražujući skrivene želje putnika i neobične destinacije. Pripremi se na nepredvidivo – i to nije šala.
• Stabilnost: Cijenimo predanost i dobru radnu atmosferu, pa ti nakon uspješnog probnog razdoblja nudimo ugovor na neodređeno vrijeme.
• Bonusi i nagrade: Tvoj trud neće proći nezapaženo! Osim redovne plaće, možeš očekivati bonuse, stimulacije i – pazi ovo – povoljnija ili čak besplatna krstarenja!
• Briga o zdravlju i dobrobiti: Dodatni bonus za sportske aktivnosti i hobije – joga, planinarenje, kolekcionarstvo… što god te veseli!

Što ćeš raditi?
• Savjetovanje i prodaja aranžmana, kako u poslovnici, tako i putem telefona i e-maila, uz stalnu komunikaciju i brzu reakciju prema klijentima.
• Priprema ponuda, predračuna i računa te praćenje/upravljanje platnim obvezama.
• Uređivanje i unos potrebnih podataka u rezervacijske sustave te stalno praćenje i ažuriranje istih.
• Priprema putnih dokumenata koji omogućuju bezbrižno putovanje našim putnicima.
• Dodatna edukacija kroz webinare, posjete brodovima i internu obuku.
• Sudjelovanje u različitim sezonskim projektima, kao što su izrada turističkih kataloga, pomoć u organizaciji grupnih putovanja i sudjelovanje na raznim događanjima u cilju promocije agencije i njenih usluga.

Sjedište: Ul. Dragutina Tadijanovića 37, 10290 Zaprešić
Poslovnica: Kamenarka 26, 10000 Zagreb
Vrsta posla:
stalni radni odnos

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Što očekujemo od tebe?
• Strast prema putovanjima – ne samo da voliš putovati, već ti i sama pomisao na novo putovanje izmami osmijeh na lice.
• Snalaženje u računalnim programima – Excel, Word i Outlook nisu ti nepoznanica i znaš ih koristiti bez frustracija.
• Sposobnost komunikacije – ako znaš riječima oduševiti klijente i motivirati ih da s nama dožive nezaboravno iskustvo, želimo te u timu!
• Sposobnost obavljanja više zadataka istovremeno – možeš pripremiti ponudu i istovremeno pronaći gdje je nestala kava.
• Oko sokolovo za detalje – primijetiš greške i tamo gdje ih drugi ne vide, čak i ako je riječ o pogrešnom zarezu u deset stranica teksta.
• Osnovno znanje engleskog jezika – poput kompasa na brodu, pomaže ti u snalaženju u međunarodnim vodama.

Kako se prijaviti?

Ako misliš da si prava osoba za ovaj posao, pošalji nam svoj životopis i motivacijsko pismo na e-mail adresu: zaposljavanje@svijet-krstarenja.hr ili putem 'Brze prijave'.

Iskustvo je dobrodošlo, ali nije uvjet – najvažnija su želja, entuzijazam i spremnost na nove izazove. Veselimo se tvojoj prijavi i radujemo se upoznavanju!
Strani jezik:
engleski
Poznavanje rada na računalu:
dobro

Kontakt podaci poslodavca

Naziv poduzeća:
Adresa:
Ul. Dragutina Tadijanovića 37, 10290 Zaprešić
Županija:
Zagrebačka županija
Internet adresa:

Brza prijava

Pošaljite zamolbu za posao i prijavite se na ovo radno mjesto.
Prijavite se za posao →